دومین گردهمایی هم اندیشی مديران سرمایه های انسانی گروه فولاد مبارکه

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: در بسیاری از ابعاد حوزه منابع انسانی هم‌افزایی میان شرکت‌های عضو گروه فولاد مبارکه بوجود آمده و این موضوع در کشور کم‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی کفایت معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه دومین گردهمایی هم اندیشی مدیران سرمایه های انسانی گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: گروه فولاد مبارکه مجموعه‌ای است که دارای اعضای مختلفی بوده و مانند یک تیم در کنار هم هستند و اهداف خود را جلو می‌برند. اقدامات یکپارچه و همگرایی در یک ساختار و سیستم، یک سازمان را به نتیجه می‌رساند که این موضوع یک بحث فرهنگی بوده و باید بتوانیم با کنار گذاشتن خرده فرهنگ‌ها یک حرکت جمعی را رقم بزنیم.

وی افزود: گروه فولاد مبارکه خانواده‌ای در حدود 500 هزار نفر است که حرکت به سمت تعالی نیازمند همفکری و همکاری میان اعضای گروه است تا با این گردهمایی‌ها فرهنگ هم‌افزایی در گروه فولاد مبارکه شکل بگیرد.

کفایت خاطر نشان کرد: هر دو طرف به تلاش یکدیگر برای حل مشکلات نیاز دارند چرا که ما باید کمک کنیم تا شرکت‌های عضو گروه بتوانند چالش‌های خود را رفع نموده و در جهت همگرایی قدم بردارند که البته در بسیاری از موارد این هم‌افزایی بوجود آمده و این موضوع در کشور کم‌نظیر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =