مهدی کفایت

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه در دومین گردهمایی هم‌اندیشی مدیران سرمایه‌های انسانی این گروه اظهار کرد: مدیران حوزه منابع انسانی، رهبران سازمان برای هدایت نیروی انسانی و سازمان هستند و با برنامه‌ریزی و ایجاد چشم‌انداز، از این سرمایه گرانبها بایستی حفاظت و حراست گردد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی کفایت در دومین گردهمایی هم‌اندیشی مدیران سرمایه‌های انسانی این گروه اظهار کرد: مدیران حوزه منابع انسانی، رهبران سازمان برای هدایت نیروی انسانی و سازمان هستند و به همین خاطر ما باید اول از خودسازی شروع کنیم تا بتوانیم کار گروهی انجام دهیم و این موضوع با خودشناسی محقق می‌شود.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه بزرگ‌ترین هلدینگ کشور است و بر همین اساس باید برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات قابل توجه و مهمی را انجام دهیم تا بتوانیم آینده خوبی را برای سازمان شکل بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر گروه فولاد مبارکه می‌خواهد به جایگاه شایسته خود برسد، باید بر روی همین سرمایه انسانی کار کند و با برنامه‌ریزی و ایجاد چشم‌انداز، از این سرمایه گرانبها حفاظت و حراست گردد.

کفایت تصریح کرد: فولاد مبارکه باید در سطح جهان مطرح شود لذا با ایجاد انسجام در سرمایه‌های انسانی، بایستی به تدریج این امر را محقق نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =