نشست هم اندیشی مراکز خدماتی

نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولین شرکت فولاد مبارکه و مدیران عامل هلدینگ‌ها و مراکز خدماتی بخش خصوصی در باغ فردوس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ صبح چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در محل باغ فردوس برگزار شد. در ابتدای این نشست که با قرائت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان حاضر در نشست از جمله مدیران هلدینگ‌های آتیه فولاد نقش جهان و فولاد متیل و تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنانی کوتاه گفت: امیدواریم در این نشست بتوانیم عملکرد سال جاری و چالش‌های پیش رو و برنامه‌های سال آینده را با هم مرور کنیم.

طهمورث جوانبخت در ادامه افزود: بیشتر مد نظر ما این است که سخنان دوستان را بشنویم و با هم جمع بندی کنیم که بتوانیم به اهداف سال آینده برسیم.

در ادامه گزارشی از روند و عملکرد مراکز خدماتی اعم از ثبت سفارش و خرده فروشی ارائه شد. این گزارش با تمرکز بر فروش داخل استان، فروش به تولید کننده، خرده فروشی و ارائه خدمات ارائه شد. سپس با تبیین استراتژی‌های سال ۱۴۰۱  و رسالتی که برای مراکز خدماتی به عنوان بازوان توانمند فولاد مبارکه در توسعه بازار وجود دارد، ادامه یافت. همچنین بازاریابی و فروش محصولات فولاد مبارکه به مصرف کنندگان کوچک و معرفی تولیدکنندگان توانمند فولاد مبارکه، به عنوان اولین ماموریت این مراکز مورد تاکید قرار گرفت. مباحث مربوط به خرده فروشی محصولات و توجه به نیازهای مشتریان نیز بخش دیگری از این گزارش بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =