Future of Mining Australia 2022

کنفرانس تخصصی با عنوان «آینده معدن۲۰۲۲»، فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ در استرالیا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کنفرانس تخصصی «آینده معدن۲۰۲۲» (Future of Mining Australia 2022) با حضور ۴۰۰ مدیر شرکت‌های معدنی مطرح دنیا روزهای ۸ و ۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ در شهر سیدنی کشور استرالیا برگزار خواهد شد.

طی این همایش دو روزه ۸۰ نفر برترین‌ شرکت‌های معدنی تجهیزات، فناوری و خدمات، سازمان‌های تحقیقاتی و انجمن‌های تخصصی به بررسی جدیدترین رویدادهای صنعت معدن و پیش‌بینی آینده این صنعت می‌پردازند.

ارتقای ایمنی در تاسیسات باطله، تدوین نقشه راه برای ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه معادن استرالیا، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی، بکارگیری هوش مصنوعی در صنعت معدن، توانمندسازی در صنعت معدن و اکتشاف وتامین مواد اولیه حیاتی از جمله محورهای این همایش بین‌المللی است.

یکی از نقاط تمرکز این همایش بر استارت‌آپ‌ها و سازمان‌های نوآور و فناوری است که آخرین یافته‌های خود را در اختیار این صنعت مهم قرار داده‌اند.

در حاشیه این همایش ۲۰ تن از ارائه‌دهندگان نیز به بیان نظرات خود در مورد موضوعاتی از قبیل داده‌ها، تجزیه و تحلیل، اینرنت اشیاء، راه حل‌های پردازش مواد معدنی، بکارگیری ماهوره، پهپاد و برنامه‌ریزی‌های سازمانی در حوزه معدن می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =