عطالله معروفخانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیام تبریک به مناسبت کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی گفت: مسیر تعالی با یادگیری، نوآوری و برنامه‌ریزی در جهت بهبود مستمر فولاد هرمزگان ادامه دارد.

به گزارش ایراسین، شرکت فولاد هرمزگان در نوزدهمین همایش تعالی سازمانی موفق شد در بخش ساخت و تولید تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را به خود اختصاص دهد. عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در همین خصوص پیام تبریکی صادر کرد:

همکاران محترم

سلام علیکم

بار دیگر شما کارکنان عزیز از امتحانی بزرگ، سرفراز بیرون آمده و افتخاری ارزشمند برای فولاد هرمزگان رقم زدید.

حرکت در مسیر تعالی سازمانی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و کسب امتیاز لازم در ارزیابی‌های سازمان مدیریت صنعتی و دریافت تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی، نشان از اراده و حرکتی واحد در همه زمینه‌های سازمانی به سوی درجات عالی پیشرفت و ترقی دارد.

این حرکت با یادگیری، نوآوری و برنامه‌ریزی در جهت بهبود مستمر، به فرمایش مولای متقیان علی (ع) که می‌فرمایند: «کسی که امروزش مانند دیروز باشد، به راستی زیانکار است.» جامه عمل می‌پوشاند.

اطمینان دارم فولاد هرمزگان همچنان مسیر تعالی را با ارتقای جایگاه سرمایه‌های انسانی، توسعه صادرات به بازارهای جهانی، افزایش فروش با تمرکز بر محصولات ویژه، ارتقای بهره‌وری منابع، مدیریت هزینه‌ها و بهای تمام شده و افزایش رضایت مشتریان طی خواهد کرد تا سودآوری پایدار و سرآمدی در صنعت فولاد یکی از موهبت‌های این طی طریق باشد. بدیهی است همه این‌ها در سایه همت و همدلی و تلاش شما عزیزان به ثمر خواهد نشست.

کسب این تندیس بر شما مبارک

از تلاشتان در مسیر تعالی سازمانی سپاسگزارم.

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =