وزش باد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وزش باد شدید در جنوب و شرق کشور، گفت:بارش متناوب برف در ارتفاعات البرز آغاز شد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز شاهد بارش برف در ارتفاعات البرز خواهیم بود و در برخی مناطق آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و به‌صورت پراکنده در مازندران بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه، در اردبیل، گیلان، غرب گلستان و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش باران و برف و در آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز در برخی از استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و همچنین در استان‌های همدان و مرکزی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه پنج‌شنبه گستره بارش به شرق گیلان، مازندران، غرب گلستان و استان‌های البرز، تهران، قزوین و مرکزی محدود می‌شود، گفت: در برخی نقاط شرق و جنوب شرق بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه دریای خزر مواج است، اضافه کرد: جمعه جوی آرام و پایدار در کل کشور حاکم می‌شود و شنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت اصفهان، اراک، تهران، کرج و تبریز پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =