محمود محمدی فشارکی مدیر فولاد سبا

مدیر مجتمع فولاد سبا گفت: تعامل و تبادل دانش منجر به رشد تولیدکننده و مشتری می‌شود و همین دانش در مسیر توسعه تولید و ارتقا کیفی سبد محصولات خواهد شد.

محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با تاکید بر ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی حوزه فولاد، اظهار کرد: نمایشگاه، محلی برای بیان نیاز مشتریان است و با تبادل اطلاعات و تعامل دوسویه توانمندی‌های تولیدکننده مشخص می‌شود تا در نهایت به قرارداد بین تامین‌کنندگان و مشتریان صنایع فولادی منجر شود.

وی افزود: از یک دهه گذشته نمایشگاه‌ها عرصه‌ای برای عرضه تجهیزات و قطعات بومی‌سازی شده است و تعامل و تبادل اطلاعات می‌تواند به رشد و تکامل صنایع فولادی با تکیه بر توان داخلی شتاب ببخشد. اگرچه نیاز است که به این نکته هم توجه کنیم که همزمان با بومی‌سازی قطعات و تجهیزات با تکنولوژی روز دنیا هم هماهنگ شویم.

مدیر مجتمع فولاد سبا برگزاری پنل‌های آموزشی در نمایشگاه و جشنواره فولاد ایران را مکانی برای تبادل اطلاعات اعلام کرد و افزود: تعامل و تبادل دانش منجر به رشد تولیدکننده و مشتری می‌شود و همین دانش در مسیر توسعه تولید و ارتقا کیفی سبد محصولات را پدید خواهد آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =