فروش

۱۰ شرکت برتر ایران از نظر بیشترین صعود در رتبه فروش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند. در میان این شرکت‌ها ۱۰ شرکت برتر از نظر بیشترین صعود در رتبه فروش شامل شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، شرکت داریا همراه پایتخت، شرکت گروه بهمن، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت آلومینیوم المهدی، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و شرکت پتروشیمی لاله است.

۱۰ شرکت برتر ایران از نظر بیشترین صعود در رتبه فروش + جزئیات

البته رتبه‌های سال قبل لحاظ شده در این گزارش، بر اساس اطلاعات تجدید ارائه شده در صورت‌های مالی سال جاری شرکت‌ها و صرفا بین شرکت‌های حاضر در رتبه‌بندی سال جدید است. در نتیجه، در مورد بعضی از شــرکت‌ها ممکن است رتبه سال قبل آنها در این گزارش، با آنچه در گزارش سال گذشته آمده است متفاوت باشد.

به گزارش ایراسین، بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، بیست و چهارمین سال رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش از میان شرکت‌های ارزیابی شده، ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناسایی و معرفی شدند.

هدف تدوین فهرست شرکت‌های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =