رحمان محمدی‌راد

رحمان محمدی‌راد گفت: می‌خواهیم در این بازی‌های خانگی امتیازات را کامل به‌دست آورده و جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم تا بتوانیم با خیال راحت بازی بازیکنان را مدیریت کنیم.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال باشگاه فولاد مبارکه، شامگاه یکشنبه، ۳ بهمن‌ ۱۴۰۰، پس از برد ۳ بر ۱ شاگردانش در بازی با راه‌یاب ملل مریوان، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: می‌خواهیم در این بازی‌های خانگی امتیازات را کامل به‌دست آورده و جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم تا بتوانیم با خیال راحت بازی بازیکنان را مدیریت کنیم.

وی افزود: مسعود غلامی در ست چهارم دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و شدت این آسیب دیدگی هنوز مشخص نیست.

سرمربی تیم والیبال سپاهان شرایط حضور تماشاگران در سالن را مناسب دانست و گفت: امیدواریم هواداران بتوانند در سلامت کامل در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در شهرهای دیگر متاسفانه به این مسئله کمتر اهمیت داده می‌شود و امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر مراقب سلامت خود باشند.

محمدی‌راد با اشاره به حضور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در این دیدار تصریح کرد: محمدرضا ساکت همیشه به بازی‌های ورزشی باشگاه سپاهان نگاه ویژه‌ای داشته و خوشحال هستیم در مجموعه‌ای فعالیت می‌کنیم که به تیم‌های خود توجه می‌کنند، امیدوارم در انتهای فصل وظایف‌مان را با شیرینی قهرمانی تکمیل کنیم و این بهترین هدیه به سپاهان اصفهان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =