سپاهان 2 - فولاد خوزستان 1

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: من به سپاهان آمدم تا به تیمم کمک کنم اما امسال شرایط خوب پیش نرفت.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز شنبه دوم بهمن ماه با شکست ۳ بر یک مقابل مس رفسنجان، کرمان را ترک کرد، محرم نویدکیا سرمربی این تیم پیرامون این دیدار اظهار داشت: در همان ثانیه‌های ابتدایی به گل رسیدیم، باید با این گل زود هنگام به وضعیت‌مان سر و سامان می‌بخشیدیم و با اعتماد به نفس بازی می‌کردیم اما نمی‌دانم چرا نیمه اول را به راحتی از دست دادیم.

وی ادامه داد: روی اشتباهات بچه‌گانه به حریف موقعیت دادیم و خیلی هم نتوانستیم موقعیت سازی کنیم. در نیمه دوم هم آبازی مورد انتظار را انجام ندادیم و فکر می‌کنم مس لیاقت این پیروزی را داشت که باید به آن‌ها تبریک گفت.

محرم نویدکیا با بیان اینکه بازی خوبی انجام ندادیم که بخواهم از آن دفاع کنم، افزود: ما و باشگاه از شکست‌هایی که در این چند هفته داشتیم بسیار ناراحتیم، من به فولاد مبارکه سپاهان آمدم تا به تیمم کمک کنم اما امسال شرایط خوب پیش نرفت. ما سعی کردیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم و روز به روز سازمان‌دهی بهتری داشته باشیم.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: ما همه چیز را خیلی دقیق پیش می‌بریم اما متاسفانه بازدهی لازم را نداشتیم. باید به آینده امیدوار باشیم اما شرمنده هواداران هستیم و همه باید بدانیم که در سپاهان بازی و مربی‌گری لیاقت می‌خواهد و باید تلاش کرد و از جان مایه گذاشت. در تعطیلات تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح تیم باشد تا بیش از این هواداران را ناراحت نشوند.

وی در خصوص تیم مس رفسنجان گفت: مس روند رو به جلویی را دارد و تیم خیلی خوبی هستند و ساختار خوبی دارند. کادر فنی آن‌ها برای مسابقات برنامه‌ریزی کردند و برد حقشان بود. بسیار خوب ما را آنالیز کردند و از شرایط مسابقه خوب استفاده کردند.

محرم نویدکیا ادامه داد: مقابل مس رفسنجان ضعیف عمل کردیم اما بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را کردند و تمام مسئولیت شکست با من است. بازیکنان تمام کارهایی را انجام می‌دهند که من می‌خواهم و هواداران فقط درباره من صحبت کنند و باید بگویم بازیکنان همه کار انجام دادند.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در رابطه با غیبت محمدرضا خلعتبری گفت: او یک مشکل کوچک داشت و امیدوار بودیم بتواند با ما بیاید اما نشد و مساله خاصی وجود نداشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =