محمد ربیعی

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برنامه من برای نیم فصل دوم ثبات است و در صورت نیاز ۲ یا ۳ بازیکن جذب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: به تیم محترم فولاد مبارکه سپاهان و محرم نویدکیا خسته نباشید می‌گویم، سپاهان تیم بسیار خوبی است و اگر بازی‌های آن‌ها را ببینیم همیشه در آمار بیشترین موقعیت‌ها را ایجاد می‌کنند و بهترین تیم ایران در این مساله‌ هستند.

وی ادامه داد: با دریافت گل در ثانیه ۱۳ دچار شوک شدیم و دروازه‌بان ما سر خورد و گلی زودهنگام دریافت کرد اما بعد از آن کمترین شانس گل را به شاگردان نویدکیا دادیم و بازی را کنترل کردیم.

محمد ربیعی با بیان اینکه این شکست چیزی از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند، افزود: در این بین به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون ۳ روز قبل ۱۲۰ دقیقه در جام حذفی بازی کردند و اینکه توانستیم آنقدر روی تیم حریف فشار بیاوریم، یعنی تیم با کیفیتی هستیم. این پیروزی را به مردم رفسنجان، هواداران و کارگران صنایع مس تبریک عرض می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به عملکرد خط دفاعی تیم خود گفت: همه تیم‌ها ممکن است در خط دفاعی اشتباهاتی داشته باشند و این مساله اجتناب ناپذیر است اما امروز خط دفاعی ما مقصر نبود و در ۲۵ دقیقه اول چند بازیکن ما سر خوردند. محمد انصاری را از دست دادیم و در طول فصل فرشاد محمدی مهر در مرکز خط دفاعی بسیار به ما کمک کرد.

وی ادامه داد: برنامه من برای نیم فصل دوم ثبات است و در صورت نیاز ۲ یا ۳ بازیکن جذب می‌کنیم.

محمد ربیعی با اشاره درگیری لفظی با کادر فنی بیان کرد: در طول بازی این اتفاقات طبیعی است. به هر حال هر مربی باید از تیمش دفاع کند و کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که اهل بگو مگو نیستم اما با این وجود اگر برداشت بدی شده است عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پیرامون زمان بازگشت قائم اسلامی‌خواه گفت: این بازیکن در ۲ هفته گذشته با تیم بود اما عمل رباط صلیبی مدت زمان دارد و بعد از آن مراحل آماده سازی‌اش انجام می‌شود، قرارداد او بلند مدت است و بندهایی مربوط به رسیدن او به مسابقات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =