• ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
  • کد خبر: 21689
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان0- آلمینیوم0

محرم نویدکیا در آستانه بازی با مس رفسنجان گفت: دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان اصرار به مسائل دفاعی بیش از حد ندارند و این امر باعث می‌شود بازی زیبا و جذاب شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل مس رفسنجان داریم، دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان اصرار به مسائل دفاعی بیش از حد ندارند و این امر باعث می‌شود بازی زیبا و جذاب شود.

وی ادامه داد: در این دو سال هر دو تیم بازی‌های جذابی را با هم انجام داده‌اند و می‌خواهند فوتبال به‌روز، جذاب و خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه بازی با مس رفسنجان همیشه برای ما سخت است، اظهار گفت: می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم، البته که این بازی برای هر دو طرف مهم است و هر دو تیم می‌خواهند حداکثر امتیاز را کسب کنند.

محرم نویدکیا ادامه داد: مس رفسنجان پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و همیشه برای رقیبان خود تیم قابل احترامی است. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. از مسئولان تیم مس رفسنجان هم تشکر می‌کنم که در این روزها سعی کردند با ما همکاری کنند تا شرایط خوبی داشته باشیم. اینجا همه چیز خوب است و امیدوارم هواداران هر دو تیم از بازی فردا لذت ببرند.

وی در پایان پیرامون محرومان و مصدومان تیمش در بازی با مس نیز گفت: در این بازی یاسین سلمانی مصدوم است و سروش رفیعی و امید نورافکن محروم هستند. یک بازیکن هم همراه ما نیامد که بعداً در این خصوص صحبت می‌کنیم ولی بقیه بازیکنان هستند و مشکلی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =