مس رفسنجان

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه سه بر یک مغلوب مس رفسنجان شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان به میزبانی ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه روز شنبه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

در نیمه نخست، بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم و این نیمه ۳ گل در بر داشت که سهم اصفهانی‌ها تنها یک گل بود، در همان آغاز بازی سپاهان کار را با پرس شروع کرد و ثانیه ۱۳ پاس رو به عقب مدافع مس به دروازه‌بان را شهریار مغانلو با فرصت طلبی درون دروازه قرار داد. پس از گل سپاهان، مسی‌ها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و علاوه بر جبران گل خورده، گل دوم را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. هر ۲ گل نماینده رفسنجان را گادوین منشاء به ثمر رساند.

شاگردان ربیعی نیمه دوم را خوب شروع کردند و حتی در ۱۰ دقیقه نخست دو فرصت بسیار عالی را از دست دادند. تعویض‌های محرم نویدکیا هم سودی در بر نداشت و جای خالی امید نورافکن و سروش رفیعی بسیار احساس شد، نتیجه ۲ بر یک پایان کار نبود چراکه محسن آذرباد قبل از اینکه تعویض شود با یک شوت زیبا سومین گل میزبان را به ثمر رساند. تیم فولاد مبارکه سپاهان با این نتیجه ۲۹ امتیازی باقی ماند و در رده سوم قرار دارد.

ترکیب مس رفسنجان: فایز الرشیدی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، حسن جعفری، مهدی حسینی، مهرداد رضایی (علیرضا صادقی ۹۴)، مهدی ترکمان، محسن آذرباد (هومن ربیع‌زاده ۸۳)، مجید علیاری (فراز امامعلی ۶۰)، منشا (محمدرضا سلیمانی اصل ۸۳) سرمربی: محمد ربیعی

شکست تلخ سپاهان در رفسنجان/ جای خالی نورافکن و سروش

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی (عزت پورقاز ۶۴)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده (داود رجبی ۵۸)، محمد کریمی (جلال علی‌محمدی ۷۵)، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی (حسین شوشتری ۷۵)، سجاد شهباززاده (رضا میرزایی ۶۴) و شهریار مغانلو سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: پیام حیدری، جلیل شعرانی، عسگر محمدی و ابوالفضل گرجی

کارت زرد: محمد ربیعی (۴۵)، مهدی حسینی (۵۸) از مس – سید محمدرضا حسینی (۱۶)، گئورگی ولسیانی (۵۶) از سپاهان

دقایق حساس:

*ثانیه ۱۳ گل اول فولاد مبارکه سپاهان توسط شهریار مغانلو: شهریار مغانلو با توپ ربایی پاس رو به عقب مدافع مس به دروازه‌بان را تبدیل به گل کرد.

*گل اول مس رفسنجان دقیقه ۱۹ توسط گادوین منشا: گادوین منشا پاس بلند فائز الرشیدی گلر مس را استپ کرد و از اشتباه ولسیانی بهره برد و دروازه کریستوفر نت را باز کرد.

دقیقه ۲۸: پاس عرض منشا را ترکمان با بی دقتی محض به بیرون زد.

دقیقه ۳۴: پیام حیدری برخورد محمدرضا حسینی و مجید نصیری را در محوطه جریمه سپاهان اعلام‌ پنالتی برای مس کرد.

*گل دوم مس رفسنجان دقیقه ۳۶ توسط گادوین منشا: گادوین منشا با یک مکث برخلاف پرش کریستوفر نت توپ را در گوشه دروازه سپاهان جای داد.

دقیقه ۴۴: ضربه محمدرضاحسینی با اختلاف کمی از کنار دروازه مس به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۴۵: توپ ارسالی شهباززاده از سمت راست با ضربه سر مغانلو به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: مجید علیاری در مصافی تک به تک با کنت نتوانست دروازه سپاهان را باز کند.

دقیقه ۵۵: ارسال خطرناک مهدی حسینی در دهانه دروازه را مجید علیاری با اختلاف بسیار کم با ضربه سر به بیرون زد.

دقیقه ۶۷: ضربه فنی گادوین منشا با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: شوت زمینی محسن آذرباد را کریستوفر کنت درازکش مهار کرد.

دقیقه ۷۶: ضربه آرام گئورگی ولسیانی را فائز الرشیدی در اختیار گرفت.

دقیقه ۸۱: شوت زمینی جلال علی‌محمدی از پشت محموطه جریمه به بیرون رفت.

*گل سوم مس رفسنجان دقیقه ۸۲ توسط محسن آذرباد: فراز امامعلی در عرض توپ خوبی را برای محسن آذرباد مهیا کرد و این بازیکن سرضرب دروازه سپاهان را باز کرد.

دقیقه ۸۷: فراز امامعلی در مصافی تک به تک توپ را به بیرون زد تا گل چهارم مس رقم نخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =