محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: اصفهان با توجه به زیرساخت‌هایی مانند فرودگاه، اماکن اقامتی، محل تمرین تیم‌ها و ورزشگاه کیفی و استاندارد، سپاهان شرایط خوبی برای میزبانی دارد .

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرامون قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرایند ارزیابی تیم‌ها توسط کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان آغاز شده بود و این کار به صورت جدی‌تر با رصد بازی پلی‌آف بین التعاون عربستان و الجیش سوریه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: کار باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شامل دو بخش فنی و اجرایی است که در بخش اجرایی به دنبال فراهم کردن مقدمات میزبانی با توجه به قطعی شدن حضور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از نمایندگان کشور در مسابقات آسیایی و تهیه و ارسال اطلاعات لازم برای میزبانی برای AFC هستیم.

محمدرضا ساکت با بیان این مطلب که باشگاه به دنبال کسب افتخار میزبانی لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: اصفهان با توجه به زیرساخت‌هایی مانند فرودگاه، اماکن اقامتی، محل تمرین تیم‌ها و ورزشگاه کیفی و استاندارد، سپاهان شرایط خوبی برای میزبانی دارد .

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: در بخش فنی هیئت‌مدیره چندین جلسه با کادر فنی برای ارزیابی شرایط تیم برگزار کرده‌اند که محرم نویدکیا و همکاران او در کادرفنی ارزیابی تیم‌های رقیب را دنبال خواهند کرد و با توجه به تفاهم نامه‌هایی که با باشگاه‌های مختلف از جمله زنیت سن پترزبورگ، پیونینگ ارمنستان، العهد لبنان و دیگر باشگاه‌های منطقه داشته‌ایم پیش‌بینی بازی‌های احتمالی تدارکاتی بین‌المللی را خواهیم داشت تا در صورتی‌که تقویم مسابقات اجازه دهد بازی با آن‌ها را هم در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امید زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا داریم، افزود: با مشخص شدن نتیجه قرعه‌کشی، ضمن احترامی که برای هم گروهی‌های خودمان قائل هستیم و با توجه به تجربه‌ای که به کرّات از بازی‌های آسیایی داشتیم و همچنین به عنوان تنها باشگاه آسیایی در جام باشگاه‌های جهان پیدا کرده‌ایم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

شرایط خوب سپاهان برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا

محمدرضا ساکت در ادامه تجربه محرم نویدکیا سرمربی تیم به عنوان کاپیتان سپاهان در فینال جام باشگاه‌های آسیا را تجارب مهم و تاثیرگذار در روند موفقیت تیم عنوان کرد.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان بیان داشت: ما از ابتدا سراغ بازیکنان مناسب و کیفی با اندیشه تیمی بودیم و این بازیکنان را برای تیم انتخاب کرده‌ایم و اکنون نیز به این بازیکنان افتخار می‌کنیم و با توجه به افتخارات، تجارب، توان و همچنین هارمونی به وجود آمده بین آن‌ها امیدواریم بتوانیم موفقیت درخشانی داشته باشیم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

وی در پایان پیرامون فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: سپاهان در وهله اول به دنبال ثبات تیمی مورد نظر کادر فنی است و تا الان هم اعتماد کامل به بازیکنان موجود داشته است اما باز هم اگر ارزیابی کادر فنی مبنی بر تغییرات در تیم باشد ما نیز همراهی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =