بهزاد بهادرانی

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: با راه‌اندازی خط تولید ورق رنگی ویژه لوازم خانگی در سال ۹۹، تولید این نوع ورق به ۲ برابر افزایش یافت و در سال جاری تولید ورق رنگی ویژه لوازم خانگی در فولاد مبارکه به ۵ هزار و ۲۰۰ تن رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهزاد بهادرانی مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه امروز(۲۷ دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد، اظهار کرد: فرایند کنترل محصول نهایی فولاد مبارکه که نهایتاً به دست مشتریان این شرکت می‌رسد، بسیار پیچیده‌ است و ما همواره درصدد ارتقا و بهبود کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان هستیم.

وی با بیان این که بهبود کیفیت همواره در شرکت فولاد مبارکه مورد تأکید است، افزود: در رفع عیوب محصولات فعالیت‌های قابل توجهی صورت گرفته که با ریومپ یا بهسازی خط گالوانیزه نورد سرد در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد و شاهد بهبود کیفیت محصولات گالوانیزه در شرکت فولاد مبارکه خواهیم بود.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: از طرفی با بهبود کیفیت تجهیزات و انجام عملیات مربوطه، کیفیت محصولات فولاد مبارکه افزایش خواهد خواهد یافت و از تیرماه سال آینده با راه‌اندازی خط جدید در ناحیه نورد سرد شاهد بهبود کیفیت محصولات خواهیم بود.

وی اذعان داشت: تأمین کلاف رنگی لوازم خانگی با تولید ورق به صورت شیت رنگی با افزایش کیفیت و کمیت، همواره مورد توجه فولاد مبارکه بوده و از سال ۹۷ تولید کلاف‌های رنگی در دستور کار این شرکت قرار گرفت و عملاً در سال ۹۸ تولید این محصولات آغاز شد.

بهادرانی با بیان این که با راه‌اندازی خط تولید ورق رنگی ویژه لوازم خانگی در سال ۹۹، تولید این نوع ورق به ۲ برابر افزایش یافت، تصریح کرد: در سال جاری تولید ورق رنگی ویژه لوازم خانگی در فولاد مبارکه به ۵ هزار و ۲۰۰ تن رسیده است.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی خط اصلاح ورق‌های رنگی ویژه لوازم خانگی گفت: درصدد آن هستیم تا تولید این محصول را به ماهیانه ۲ هزار تن برسانیم تا بتوانیم پاسخگوی صنعت لوازم خانگی کشور باشیم؛ پروژه راه‌اندازی خط تولید ورق رنگی شماره ۲ در فولاد مبارکه به تصویب رسیده تا تولید این نوع ورق را به ۱۰۰ هزار تن افزایش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =