والیبال

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با برتری ۳ بر ۱، مقابل تیم لبنیات هراز آمل، به امتیاز ۴۵ دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران، امروز یکشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰، فولاد مبارکه سپاهان، به مصاف لبنیات هراز آمل رفت. این دیدار در حالی برگزار شد که سپاهان، با ۴۲ امتیاز صدرنشین جدول و لبنیات هراز آمل با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول بود.

سپاهان در این دیدار با سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علیرضا کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی و علیرضا مباشری و با بازیکنان آزاد، مهدی مرندی و رضا اصلانی و به سرمربیگری رحمان محمدی راد به زمین رفت.

از سوی دیگر لبنیات هراز آمل با عرفان نوروزی، محمدکاظم غفاری، عرفان جلایی‌نژاد، امیر خداپرستی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، علیرضا شبان، علی شفیعی، رضا قراء، صابر نریمان‌نژاد، مهدی رضایی، پوریا حسین خان‌زاده و با بازیکنان آزاد، مجتبی یوسفی و رافع طبری و به سرمربیگری بهروز عطایی به زمین رفت.

این بازی که در سالن پیامبر اعظم آمل و با حضور تماشاگران به‌صورت محدود و در یک‌سوم ظرفیت سالن برگزار شد.

در رقابت بین تیم‌های لبنیات هزار آمل و فولاد مبارکه سپاهان، مسعود یزدان‌پناه و محمد شاه‌میری به عنوان ناظران فنی و داوری، مسعود ذوقی و محمد آقایی به عنوان داوران اول و دوم و داود نافعی به عنوان داور ویدئو چک حاضر شدند.

در ست اول در ابتدا بازی به نفع تیم لبنیات هراز آمل بود اما مسیر بازی تغییر کرد و بعد از رقابت پایاپای این دو تیم، پیروزی در این ست با امتیاز ۲۵-۲۷ از آن تیم مهمان، فولاد مبارکه سپاهان شد.

در ست دوم طلایی پوشان اصفهانی، ابتدا بازی بسیار خوبی رقم زدند اما این اختلاف به صفر رسید و نهایتاً با امتیاز ۳۴-۳۲ شاگردان محمدی راد در این ست پیروز شدند.

در ست سوم علی رقم تلاش فراوان شاگردان محمدی راد، با توجه به خطاهای فردی، نتیجه ۲۵-۲۱ به نفع تیم لبنیات هراز آمل رقم خورد.

در ست چهارم، رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر بین دو تیم ایجاد شد و نهایتا طلایی پوشان سپاهان با امتیاز ۲۸-۲۶ شاگردان مجتبی یوسفی را شکست دادند.

با کسب این برد فولاد مبارکه سپاهان اکنون با ۱۸ بازی شامل ۱۵ برد و تنها ۳ باخت، به امتیاز ۴۵ دست یافت و با این امتیاز به صدر نشینی خود ثبات بیشتر بخشید.

روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰، سپاهان در خانه میزبان تیم والیبال شهرداری ارومیه خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =