لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان ۲ - ۰ پدیده

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: باید مقابل فولاد خوزستان با تمرکز بالا بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بدست آوریم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و قطعاً بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. می‌دانیم که بازی کردن با فولاد سخت است و این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بدست آوریم.

وی ادامه داد: به خاطر نتایج هفته‌های گذشته تحت فشار بودیم اما هفته سیزدهم مقابل پدیده خوب عمل کردیم و سه امتیاز را کسب نمودیم، و باید در بازی‌های بعدی این روند را ادامه دهیم، اگر در دیدارهای پیش‌روی امتیازات لازم را کسب نکنیم، شانس قهرمانی را از دست خواهیم داد.

محرم نویدکیا با اشاره به بازی های گذشته فولاد مبارکه سپاهان مقابل فولادخوزستان گفت: این تیم سبک خاصی از فوتبال را ارائه می‌دهد که منحصر به خودشان است، باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم خیلی خوبی هستند و باید راهکارهای مطلوبی داشت که مقابل فولادخوزستان به گل برسیم و موقعیت‌سازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون غایبان تیمش برای دیدار با فولادخوزستان اظهار داشت: رضا میرزایی که از بازی با نساجی آسیب دید همراه با یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت، اما مهدی‌زاده روند مصدومیتش رو به بهبود است و احتمالاً از هفته آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

وی در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ و حضور سپاهان و فولادخوزستان در این مسابقات بیان داشت: دلم می‌خواست که به باشگاه خودمان و فولاد تبریک بگویم به خاطر اینکه اگر سپاهان و فولاد نبودند ممکن بود یک فاجعه برای فوتبال ما به وجود بیاید. اگر ما هم از آسیا حذف می‌شدیم شاید یک فاجعه برای فوتبال ما پیش می‌آمد. امیدوارم روزی برسد که این اتفاقات و اما و اگرها تمام شود و باشگاه‌ها با چنین مشکلاتی مواجه نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =