لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان ۲ - ۰ پدیده

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: اگر هر تیمی وقتی ۳ شکست پشت سر هم متحمل می‌شود جمع کردن آن سخت است.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از برتری ۲ بر یک مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: در برابر تیمی به پیروزی رسیدیم که به راحتی امتیاز نمی‌دهد و سختکوش است، فولادی‌ها اوایل بازی پرس خوبی داشتند و اجازه بازی‌سازی را به ما ندادند.

وی ادامه داد: شاگردان نکونام سعی می‌کردند در کناره‌ها و دفاع چپ پرس شدید داشته باشند، بیست دقیقه اول موفق بودند اما نبض بازی را در دست گرفتیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم که توانستیم گل خوبی وارد دروازه حریف نمائیم و از فضاهای پشت تیم فولاد خوب استفاده کردیم.

محرم نویدکیا پیراون نیمه دوم بیان داشت: جواد نکونام سعی داشت در نیمه دوم با تعویض‌ها بازی را در دست بگیرد اما کمی بعد از گل دوم عجولانه یک پنالتی به دست آوردند که تبدیل به گل شد و ناخواسته تیم ما عقب نشینی کرد. در همین شرایط در ضد حملات فرصت‌های خوبی داشتیم اما عجولانه رفتار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: فولادخوزستان فضاهای خوبی به ما داد که می‌شد استفاده کرد اما این کار را نکردیم. از بازیکنانم تشکر جانانه می‌کنم، چراکه هر تیمی وقتی ۳ شکست پشت سر هم متحمل می‌شود جبران آن سخت است.

وی با بیان اینکه بازیکنان سپاهان در این بازی با تمام وجود کار کردند، گفت: واقعیت را قبول کنیم ۳ بازی بد را از دست دادیم. بارها گفتم تیمی که می‌تواند موقعیت‌سازی کند نباید نگران باشد.

وی در خصوص بازی با آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی سختی در اراک داریم، همه چیز به هفته آینده بستگی دارد، آلومینیوم سخت امتیاز می‌دهد باید بچه‌ها خوب ریکاوری کنند تا بازی خوبی در اراک انجام دهند. بازیکنانم در این ۲ هفته از خودگذشتگی کردند تا شرایط تیم را بهتر کنند تا از شرایط خارج شویم.

محرم نویدکیا درباره جذب بازیکن برای نیم فصل دوم گفت: فولادمبارکه سپاهان بازیکن جدیدی نمی‌خواهد. از همان روز اول برنامه‌ریزی کرده بودم و تیم شرایط خوبی دارد، اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود شاید بازیکن بگیریم اما باید تا نیم فصل صبر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =