سپاهان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل فولاد خوزستان به برتری 2 بر یک رسید.

به گزارش ایراسین، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که شیرهای زرد اصفهان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدند.

نیمه اول

از ابتدای بازی شاگردان محرم نویدکیا با پاس‌های کوتاه و بلند سعی بر موقعیت‌سازی داشتند و فرصت‌های گلزنی نیز به دست آوردند که در دقیقه ۳۵ با هماهنگی بالا و حرکت ترکیبی طلایی پوشان، توسط سروش رفیعی به گل رسیدند. هرچند ساسان انصاری دقیقه ۹ با اشتباه کریستوفر کنت یک توپ را به تیرک زد ولی در نهایت سپاهانی‌ها با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم

هنوز ۱۵ دقیقه از بازی در نیمه دوم نگذشته بود که سپاهان توسط نورافکن به گل رسید، پس از این گل فولاد خوزستان در یک ضد حمله صاحب پنالتی شد که آیاندا پاتوسی این ضربه را تبدیل به گل کرد.

شاگردان نکونام پس از این گل به دنبال گل تساوی بودند اما محرم نویدکیا تمرکز خود را روی خط دفاعی‌اش گذاشت و بازی را مدیریت کرد تا با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد با ۲۸ امتیاز در رده سوم باقی بماند.

شکست فولاد خوزستان مقابل شیرهای زرد اصفهان

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (جلال علی محمدی۷۶)، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی (محمدرضا خلعتبری۷۶)، سجاد شهباززاده (شهریار مغانلو۶۸) سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، موسی کولیبالی، میلاد بدرقه، وحید حیدریه، سعادت حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، ساسان انصاری، صابر حردانی (آیاندا پاتوسی۴۶)، محمد میری (احمد الجبوری۶۳) و ساسان حسینی (محمد قاسمی نژاد۸۱) سرمربی: جواد نکونام

تیم داوری: موعود بنیادی فرد، محمدرضا مدیر روستا، یوسف مغروری و میثم حیدری

کارت زرد: سروش رفیعی (۲+۴۵) از سپاهان – پاتوسی (۵۲)، محمد آبشک (۵۳) از فولاد خوزستان

شکست فولاد خوزستان مقابل شیرهای زرد اصفهان

دقایق حساس:

دقیقه۹: روی اشتباه کنت توپ به ساسان انصاری رسید و شوت این بازیکن به تیرک سپاهان برخورد کرد.

دقیقه ۲۲: ضربه امید نورافکن از کنار دروازه فولادخوزستان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: ارسال زمینی امیدنورافکن از سمت چپ موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که میلاد بدرقه گلر فولادی‌ها توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۹: شوت سنگین سجاد شهباززاده از بالای دروازه فولاد به اوت رفت.

*گل اول فولاد مبارکه سپاهان دقیقه ۳۵ توسط سروش رفیعی: پاس فرشاد احمدزاده به امیدنورافکن رسید و این بازیکن یک پاس رو به عقب خوب به رفیعی بدهد تا شوت سروش رفیعی در گوشه دروازه مرادیان جای بگیرد.

دقیقه ۴۲: ضربه سرکش ولسیانی از راه دور با اختلاف اندک راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵: ضربه دانیال اسماعیلی‌فر از کنار دروازه فولاد خوزستان به بیرون رفت.

گل دوم فولادمبارکه سپاهان دقیقه ۵۶ توسط امید نورافکن: حرکت رو به جلو پا به توپ نورافکن از سمت چپ سبب شد مدافعان فولاد خوزستان جا بمانند و این بازیکن با شوت پس از برخورد به تیرک افقی دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

*گل اول فولاد خوزستان دقیقه ۶۰ توس آیاندا پاتوسی: دانیال اسماعیلی‌فر روی ساسان انصاری درون محوطه جریمه سپاهان مرتکب خطا شد که پاتوسی این ضربه را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۷: ضربه زیبای سروش رفیعی با واکنش مرادیان راهی کرنر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =