محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: باید مسیر را خیلی محکم و قوی ادامه دهیم چراکه با غصه خوردن چیزی درست نمی‌شود.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: برای بنده عجیب است که مقابل استقلال، ۱۲ موقعیت، پیکان چند فرصت و امروز هم برابر پرسپولیس از دست دادیم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم، نیمه اول دو سه موقعیت خوب داشتیم و باید از آنها استفاده می‌کردیم که نشد. پرسپولیس علاوه بر گل تنها یک موقعیت داشت و غیر از آن فرصتی برای گلزنی نداشتند.

وی ادامه داد: می‌دانیم که چقدر این بازی برای هواداران سپاهان مهم بود، پیمودن راه سخت احتیاج به آدم‌های محکم دارد، بازیکنان خوبی داریم که با تمام وجود تلاش می‌کنند. یک روز بدشانسی‌ها تمام می‌شود و شرایط تیم خوب و موقعیت‌ها به گل ختم می‌شود.

محرم نویدکیا با بیان اینکه باید مسیر را خیلی محکم و قوی ادامه دهیم، اظهار داشت: با نشستن و غصه خوردن چیزی درست نمی‌شود، بازیکنان ما همه آن چیزهایی که خواسته‌ایم را انجام می‌دهند و قطعا این مسیر به نتیجه می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: خیلی ناراحت هستم که سه هفته پیاپی شکست خوردیم، می‌دانم که روزهایی سختی در انتظارم است که بخواهم این نتایج را جبران کنم. اگر موقعیت‌های ما را در طول بازی نگاه کنید تیمی هستیم که کمترین شانس را به حریفان دادیم، بنابراین باید تمرکزمان را بیشتر و نقاط ضعفی که داریم برطرف کنیم.

وی پیرامون اینکه آیا بازی در زمین بی‌کیفیت روی کار شما تاثیر گذاشت یا خیر، تاکید کرد: این یک چیز طبیعی است که اگر ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم، کیفیت مان بهتر می‌شد، اما راهی نداشتیم و کمیته انضباطی تصمیم گرفته و حق اعتراضی هم نداشتیم و راهی باقی نمانده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =