محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان بازی با پدیده مشهد و پیروزی 2 بر صفر گفت: شاید نتوانستیم گل‌های زیادی بزنیم، اما کارهای تاکتیکی خوبی انجام دادیم و نیمه دوم، برای ما نیمه خوبی بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پس از بازی سپاهان-پدیده که با نتیچه دو بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید، در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: ما هرچقدر هم زیبا بازی کنیم و هرچقدر موقعیت ایجاد شود، مهم این است که توپ گل شود. اما واقعیت این است که از نظر من تیم من در حال موقعیت سازی است و تیمی که بتواند در فوتبال موقعیت ایجاد کند، یعنی می توان به آن امیدوار بود.

محرم نویدکیا در ادامه افزود: بعضی تیم ها موقعیتی درست نمی‌کنند که به نتیجه برسند. اگر فشار از روی بازیکنان ما برداشته شود و یکی دو بازی دیگر بتوانیم برنده شویم آرامش به تیم برمی‌گردد و نتیجه می‌گیریم.

وی در خصوص روند بازی امروز سپاهان و پدیده اظهار کرد: سپاهان در نیمه اول یک بازی نسبتا معمولی داشت. اما در سمت دیگر تیم پدیده نیمه اول در ساختار دفاعی فوق العاده بودند و سعی کردند تمام نقاطی که ما خیلی خوب می توانستیم از آن استفاده کنیم را پوشش دهند و با پرسینگ شدید اجازه توپ گیری به هافبک‌های ما ندادند.

وی افزود: نیمه اول توپ دست ما بود و سعی در بازی‌سازی داشتیم اما واقعیت این است که نتوانستیم در این نیمه مقابل تیم پدیده موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم.

نویدکیا ادامه داد: بخشی از آن طبیعی است و ما سه باخت پشت سر هم داشتیم و این بچه های ما را تحت فشار قرار داده بود اما در نیمه دوم تا حدودی بچه ها را قانع کردیم که نیاز به عجله نیست. ما تیم با کیفیتی هستیم و قطعا روزهای خوبی را خواهیم داشت و نیاز نیست بیش از حد به خود فشار بیاوریم و با عجله و با استرس بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: در نیمه دوم بچه ها به آرامش بیشتر رسیدند و سعی کردند با قدرت بیشتر کار کنند. نویدکیا گفت: سیستم دفاعی تیم پدیده در نیمه دوم دچار مشکل شد و فضا را خیلی خوب به ویژه در کناره‌ها به ما دادند. آنها حتی در ضربات ایستگاهی به ویژه در کرنرها کمی عجول بودند.

وی افزود: شاید نتوانستیم گل‌های زیادی بزنیم، اما کارهای تاکتیکی خوبی انجام دادیم و نیمه دوم، برای ما نیمه خوبی بود. فکر می کنم بعد از گل دوم بازکنان پدیده سعی کردند بازی که مقابل استقلال و پیکان داشتند را تکرار کنند، اما بعد از دو گل زمان کافی را برای آن نوع بازی نداشتند اما در هر صورت به خاطر فشردگی در مسایل دفاعی باید به آنان تبریک گفت.

سرمربی سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص شیوه داوری گفت: من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی کنم و الان هم صحبتی ندارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =