آلومینیوم اراک

مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران انجام شد و قرعه سخت نصیب تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر شد.

به گزارش ایراسین، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران روز یکشنبه شش دی‌ماه ۱۴۰۰، با حضور ۱۶ تیم انجام شد که قرعه سخت نصیب تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس تهران، گل گهر سیرجان و شاید هم استقلال تهران شد.

در ذیل مروری بر ۸ بازی پیش‌رو در جام حذفی ایران داریم:

ذوب آهن اصفهان – پرسپولیس تهران

پرسپولیسی‌ها از این قرعه خرسند هستند چراکه در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان را با ۲ گل شکست دادند، هرچند اشتباه پارسا جعفری گلر ذوبی‌ها در کسب نتیجه برای قرمزپوشان پایتخت بی تاثیر نبود.

ذوب آهن شرایط خوبی در جدول لیگ برتر ندارد، این تیم با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم می باشد، پرسپولیسی‌ها اوائل فصل شرایط متزلزلی را تجربه کردند ولی رفته رفته خود را به مدعیان اصلی رساندند و اکنون با ۲۲ امتیاز پس از استقلال و فولادمبارکه سپاهان در رده سوم هستند.

قرعه سخت برای تیم های مدعی/ آلومینیوم اراک – فولاد مبارکه سپاهان

شاید شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل ذوب آهن خود را از پیش برنده بدانند اما نماینده اصفهان در فولادشهر خیلی سخت بازی را واگذار می‌کند.

مس رفسنجان – پدیده مشهد

رفسنجانی‌ها باید از تیم بحران زده پدیده میزبانی کنند که پیش بینی می‌شود مسی‌ها در جمع ۸ تیم پایانی باشند، هرچند در جام حذفی اتفاقات عجیبی رقم خواهد خورد.

پیکان تهران – استقلال تهران

استقلال فصل گذشته پیکان را در جام حذفی شکست داده بود و در این فصل لیگ هم پیروزی پرگلی را مقابل آنها تجربه کرد. اما باید این را یادآوری کرد که پیکان در هفته قبلی لیگ برتر ایران، تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد و صدرنشین کنونی لیگ نباید خودروسازان را دست کم بگیرد.

خیبر خرم آباد – صنعت نفت آبادان

اولین تیم لیگ یکی که نامش از گوی‌ها بیرون آمد خیبر خرم آباد بود که مشخص شد باید از صنعت نفت آبادان میزبانی کند. قرعه خوبی برای آبادانی‌ها است چراکه حریف آنها لیگ برتری نیست. هرچند نماینده آبادان به دلیل مشکلات مالی حال و روز خوبی ندارد.

آلومینیوم اراک – فولاد مبارکه سپاهان

بدون شک حساس‌ترین مسابقه این مرحله است؛ اراکی‌ها به عنوان میزبان این بازی انتخاب شدند و فولاد مبارکه سپاهان که در این هفته برای مصاف با پرسپولیس به اراک می‌رود باید در انتهای دی‌ماه نیز این سفر را برای دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی تکرار کند. شاگردان نویدکیا و خطیبی در این فصل لیگ برتر مدعی نشان داده‌اند و پیش بینی می‌شود بازی زیبایی را شاهد باشیم.

قرعه سخت برای تیم های مدعی/ آلومینیوم اراک – فولاد مبارکه سپاهان

مس کرمان - فولاد خوزستان

مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی یعنی فولاد خوزستان را به عنوان حریف خود در مرحله یک هشتم است، کرمانی‌ها میزبان این دیدار خواهند بود. با توجه به اینکه مسی‌ها لیگ برتری نیستند، شاگردان نکونام بازی آسانی را در مقابل نماینده کرمان خواهد داشت.

نفت مسجدسلیمان - خلیج فارس ماهشهر

شاید تیم‌های دیگر دوست داشتند آن را به همراه گوی تیم خود ببینند در آخرین قرعه بیرون آورده شد. خلیج فارس ماهشهر لیگ دویی که با شکست دادن هوادار شگفتی‌ساز شده بود، نفت مسجد سلیمان را به عنوان حریف خود شناخت. این مسابقه به میزبانی نفتی‌ها در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان

گل‌گهر انگیزه بالایی برای فتح جام حذفی دارد، در صورت آماده بودن چمن ورزشگاه باید به ساری سفر کند. اما شاگردان ربیعی در زمین هموار حریف آسانی برای گل گهر نخواهند بود.

گفتنی است بازی های یک هشتم نهایی جام حذفی روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =