مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خوشبختانه برای مسابقه فردا بازیکن محروم و یا مصدومی نداشته است.

به گزارش ایراسین، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با رایکا بابل در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا برای بازیکنانی که کمتر فرصت بازی به آنها رسیده است، فرصت مناسبی است تا بتوانند در شرایط مسابقه قرار گرفته و با سایر بازیکنان رقابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در لیگ برتر ایران شرایط بدی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی خوب و در خور شأن و نام باشگاه بزرگ ذوب‌آهن به نمایش بگذاریم و پیروز این مسابقه باشیم.

مهدی تارتار با بیان اینکه در مسابقات حذفی باید بسیار کم اشتباه کرد، گفت: در رقابت‌های جام حذفی فرصتی برای جبران وجود ندارد و ممکن است با اولین اشتباه حذف شوید. در جام حذفی شگفتی زیاد  رخ  می‌دهد و در سال‌های گذشته بارها تیم‌های رده‌های پایین‌تر توانسته‌اند تیم‌های لیگ برتری را شکست دهند، بنابراین باید بسیار هوشیار و کم اشتباه ظاهر شویم.  

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: بازی فردا مقابل رایکا بابل برای بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌تر فرصت مناسبی است تا بتوانند توانایی‌های خود را اثبات کرده و در شرایط مسابقه قرار بگیرند. ریکا از تیم‌های خوب لیگ یک است و از طرف دیگر فشردگی بازی‌های لیگ باعث خستگی بازیکنان ما شده است.

وی با بیان اینکه ما روی رایکا شناخت کافی داریم، گفت: خوشبختانه برای مسابقه فردا بازیکن محروم و یا مصدومی نداشته و شرایط خوبی داریم، بازی‌های رایکا را آنالیز کرده‌ایم. رایکا تیم تاکتیکی و خوبی است و کادرفنی این تیم تلاش زیادی انجام داده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =