محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سعی کردیم از فضاهای کناری و وسط زمین خیلی خوب استفاده کنیم و به گل هم رسیدیم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست مقابل پیکان اظهار داشت: نزدیک به نیم ساعت اول بازی را از دست دادیم و بدون تمرکز بودیم و روی توپ‌های ارسالی معمولی عمل کردیم، از دقیقه ۳۰ به بعد بازی خوبی را انجام دادیم و در ادامه نیمه دوم روند خوبی داشتم.

وی ادامه داد: سعی کردیم از فضاهای کناری و وسط زمین خیلی خوب استفاده کنیم و به گل هم رسیدیم، گل دوم ما هم فکر می‌کنم سالم بود و مشکلی نداشت و کامل به بازی برگشته بودیم که متاسفانه روی یک توپ معمولی و یک شوت خیلی خوب بازی ۲ بر یک شد. بعد از گل دوم پیکان سعی کردیم به بازی برگدیم، اما متاسفانه شکست خوردیم.

محرم نویدکیا با بیان اینکه به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند، افزود: خیلی سخت است، اما باید این واقعیت‌ها را قبول کنیم که فوتبال این روزها را هم دارد، مسئولیت تمام این مشکلات با من است. نتایج ما خوب نیست و چند باخت داشتیم و تا هفته یازدهم ۳ شکست داریم. این تعداد شکست باید در کل فصل برای ما ثبت شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: بازیکنان خواسته‌های ما را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند و مسئولیت این عملکرد برعهده من است و باید آنها را رفع کنیم.

وی پیرامون اشتباهات داوران و واکنش خود به تصمیمات آنها گفت: اگر در یک بازی حساس بازیکن من الکی اخراج می‌شود کاری از دست من بر نمی‌آید. وقتی مقابل گل‌گهر در دقیقه دوم گل آفساید خوردیم و اطمینان دارم که آفساید بود کاری از دستم ساخته نیست. همیشه به بازیکنانم می‌گویم که فوتبال را رها نکنند، اگر سر زمین داد و بیداد کنم یا اینجا از داوران انتقاد کنم مشکلی حل نمی‌شود. باید سپاهان را قوی‌تر کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =