• ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
  • کد خبر: 20995
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان

برترین‌های هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال مشخص شدند که تیم فولادمبارکه سپاهان نماینده‌ای در این جمع نداشت.

به گزارش ایراسین، بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه سوم دی‌ماه 1400، برگزار شد و 14 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم استقلال با برتری قاطع برابر پدیده مشهد به صدر جدول صعود نمود. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر

بهترین تیم هفته پیکان

بهترین تیم هفته یازدهم پیکان تهران لقب گرفت چراکه خودروسازان پس از تحمل ۲ شکست سنگین برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته‌های گذشته لیگ، به مصاف فولادمبارکه سپاهان رفتند و در شرایطی که به نظر نمی‌رسید این تیم شانسی برابر صدرنشین لیگ داشته باشد، شاگردان حسینی موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان شکست دهند تا سومین شکست فصل 1400-1401 را به شاگردان محرم نویدکیا تحمیل کنند.

شاگردان سید مجتبی حسینی با این پیروزی ۱۸ امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند و فولادمبارکه سپاهان هم صدر را از دست داد و در رده دوم قرار گرفت.

برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر

بهترین سرمربی هفته سید مجتبی حسینی

هرچند تیم‌های استقلال و پرسپولیس با تدابیر سرمربیان خود نتایج خوبی را مقابل پدیده مشهد و ذوب آهن کسب کردند، اما شکست فولادمبارکه سپاهان آنهم در ورزشگاه نقش جهان کار هر تیمی نیست که با درایت سید مجتبی حسینی سرمربی پیکانی ها این اتفاق رخ داد.  حسینی که در هفته‌های ابتدایی صدرنشینی با پیکان را هم تجربه کرده بود، پیش از این با نتایج خوبی که گرفته بود، نشان داده که مربی با دانش و با برنامه‌ای است.

برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر

بازیکن هفته جعفر سلمانی

با تقدیر از مهدی مهدی پور هافبک خلاق استقلال تهران، جعفر سلمانی دیگر بازیکن آبی پوشان مقابل پدیده مشهد عملکرد بسیار خوبی داشت، این بازیکن علاوه بر به ثمر رساندن گل اول استقلال، روی گل دوم تاثیر مستقیمی داشت و سمت چپ آبی پوشان را بیمه کرده بود. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و در تمام اردوهای تیم ملی وی را فراخوانده است.  

برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر

بازی هفته (آلومینیوم اراک – گل گهر سیرجان)

هر دو تیم برای پیروزی به زمین آمده بودند و همین امر باعث شد که یک فوتبال جذاب را شاهد باشیم هر این بازی چند گلی را در بر نداشت، اما توپ در محموطه جریمه هر دو تیم در حال رفت و آمد بود و یکی دو بار نیز دیرک دروازه ها به لرزه در آمد. درون محوطه جریمه هر دو تیم صحنه های مشکوکی رخ داد که تیم داوری اعتقاد به پنالتی نداشتند.

برترین‌های هفته یازدهم لیگ برتر

دروازه بان هفته (احمد گوهری)

در دربی خوزستان تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که احمد گوهری به عنوان دروزبان، عملکرد خوبی مقابل فولادخوزستان داشت تا شاگردان نکونام به 3 امتیاز بازی خانگی دست پیدا نکنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =