محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: به خاطر مسائل جغرافیایی ترجیح دادیم به اصفهان نزدیک تر باشیم که از نظر شرایط بدنی برایمان بهتر باشد.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در نشست خبری پیش دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می شود، هر دو تیم میهمان هستند، اینکه در وزشگاه خودمان بازی نمی کنیم کمی ناراحت کننده است، اما تصمیم کمیته انضباطی است و باید آن را بپذیریم.

وی با بیان اینکه روی کاغذ میزبان هستیم، افزود: امروز دو تا از بهترین تیم‌های کشور با هم بازی می‌کنند چراکه هم سپاهان و هم پرسپولیس برای حضور در کورس قهرمانی تا پایان فصل شانس دارند و جزو مدعیان محسوب می‌شوند.

محرم نویدکیا تصریح کرد: هر دو تیم از بازیکنان با کیفیتی برخوردار هستند، تیم پرسپولیس کادرفنی خوبی دارد و به طور حتم همه دوست دارند مثل همیشه یک بازی خوب را شاهد باشند. بازی این دو تیم همیشه جذاب بوده و امیدوارم امروز این اتفاق بیفتد و همه از دیدن یک فوتبال زیبا لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با اشاره به نتایج نچندان خوب تیمش در هفته‌های اخیر اظهار داشت: هرچند به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند اما تیم ما موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد می‌کند و شرایط خوبی از لحاظ انتقال به حمله دارد. شانس های کمی به حریفان می‌دهیم اما باید این واقعیت را قبول کنیم که چند باخت آوردیم و باید بتوانیم از این شرایط خارج شویم.

وی افزود: بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند، آنها از لحاظ فوتبالی مشکل خاصی ندارند، شاید بدشانسی یا وجود فشار باشد که موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود، اما هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

محرم نویدکیا پیرامون رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر 7 امتیاز از گل‌گهر سیرجان گفت: فولاد مبارکه سپاهان از لحاظ فوتبالی به گل‌گهر باخته است و بحثی ندارم، اما ممکن است تخلفی شده باشد که باشگاه‌ها حق دارند از مسائل قانونی خودشان دفاع کنند و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هم این کار را کرد. اینکه چه اتفاقی در آینده می‌افتد نمی‌دانم اما قوانین باید برای همه یکسان باشد. شاید برخی مواقع هم قوانین یکسان نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: اول فصل می‌خواستم دروازه‌بان به تیمم اضافه کنم اما فدراسیون به خاطر ضمانت بانکی، اسم بازیکن من را ثبت نمی‌کرد، اما برای برخی تیم‌ها این مسائل لحاظ نمی‌شد، قوانین برای همه یکسان باشد و باید اجراء شود، اجرای قوانین باعث بهبود شرایط از نظر کیفی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی براینکه آیا کادر فنی، اراک را برای میزبانی از پرسپولیس برگزیده، افزود: این تصمیم کادرفنی بود، با مدیریت صحبت کردیم و آن‌ها هم مشکلی نداشتند. از باشگاه آلومینیوم و هیات فوتبال مرکزی تشکر می‌کنم که کمک کردند این اتفاق بیافتد.

محرم نویدکیا با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه امام خمینی اراک مطلوب است، تصریح کرد: نزدیک‌ترین محل به اصفهان، اراک است، به خاطر مسائل جغرافیایی ترجیح دادیم به اصفهان نزدیک‌تر باشیم که از نظر شرایط بدنی برای‌مان بهتر است و اگر این ورزشگاه نبود، باید در تبریز، مشهد و یا خوزستان از پرسپولیس میزبانی می‌کردیم که دوری مسافت ممکن بود به ما آسیب برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
+ =