برد سه امتیازی تیم فوتبال سپاهان مقابل تراکتور

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در صورت شکست تراکتور و توقف تیم‌های استقلال و پیکان تهران صدرنشین خواهد شد.

به گزارش ایراسین، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰، با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد و امروز جمعه ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ نیز با انجام ۵ بازی پیگیری می‌شود.

روز گذشته تیم ذوب آهن با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود پدیده بحران زده گذشت، تیم های صنعت نفت آبادان و گل گهرسیرجان به تساوی بدون گل رسیدند و آلومینیوم اراک در روند موفقیت‌های خود، ۲ بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

در ادامه گذری به بازی‌های مهم امروز داریم:

سپاهان با تراکتور سولدو به صدر می رود؟!

فولادمبارکه سپاهان – تراکتور تبریز، ساعت ۱۸:۰۰

بدون شک این دیدار یکی از دیدارهای مهم و جذاب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود. شاگردان محرم نویدکیا هفته گذشته با شکست غیرمنتظره در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب‌آهن صدر جدول را از دست دادند و در این بازی امید دارند دوباره به صدر برگردند، تیم فولاد مبارکه سپاهان در صورت شکست تراکتور و توقف تیم‌های استقلال و پیکان تهران مقابل نساجی مازندران و فجرسپاسی شیراز صدرنشین خواهد شد. حالا باید منتظر ماند که آیا سپاهان با تراکتور سولدو به صدر می رود؟!

از سوی دیگر تیم تراکتور جان تازه‌ای گرفته است و حضور سولدو باعث شده است این تیم برای بازی‌های آینده خود امیدهای زیادی داشته باشد. نماینده تبریز تا اینجای کار تنها یک پیروزی کسب کرده و با قبول ۳ شکست و کسب ۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت، اما باید بدانیم تراکتور همیشه تراکتور است و تیم دست و پا بسته‌ای در ورزشگاه نقش جهان نخواهد بود.

سپاهان با تراکتور سولدو به صدر می رود؟!

مس رفسنجان – پرسپولیس، ساعت ۱۶:۰۰

شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیروزی متوالی در هفته اول و دوم، روزهای خوشی را سپری نکرده‌اند و در ۲ بازی آخر خود در لیگ، تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند.  شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به شرایط خوب خود باید مقابل مس رفسنجان نتیجه موفقیت‌آمیزی کسب کنند و اگر نتیجه مطلوب سرخ‌پوشان به دست نیاید، روند ناکامی این تیم ادامه پیدا خواهد کرد.

مس رفسنجان در کنار پدیده مشهد، تنها تیم‌های لیگ برتر هستند که هنوز  طعم پیروزی را نچشیده‌اند و با کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول مسابقات قرار گرفته‌اند. نارنجی‌پوشان رفسنجانی امروز برای کسب پیروزی همه توان خود را در خانه خواهند گذاشت.

 سپاهان با تراکتور سولدو به صدر می رود؟!

استقلال تهران – نساجی مازندران، ساعت ۱۸:۰۰

شاگردان فرهاد مجیدی این روزها شرایط خوبی در مسابقات لیگ دارند و قبل از بازی‌های روز گذشته با کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها جای گرفته است. استقلالی‌ها در بازی امروز وریا غفوری را به علت سرما خوردگی در اختیار ندارند و بقیه بازیکنان این تیم قادر به همراهی آبی‌پوشان در این بازی خواهند بود.

در مقابل تیم نساجی نیز شرایط خیلی خوبی ندارد و در این مدت با حاشیه‌های مختلفی روزهای خود را سپری کرده است. نساجی مازندران، برای این بازی، ساکت الهامی سرمربی و مسعود شجاعی کاپیتان تیمش را در اختیار ندارد.شاگردان الهامی تا این‌جای کار با ۴ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارند و امروز در ورزشگاه آزادی به دنبال کسب حداقل امتیاز هستند.

نتایج و برنامه کامل بازی‌های هفته پنجم:

پنج‌شنبه ۲۷ آبان:

آلومینیوم اراک ۲ – نفت‌ مسجدسلیمان یک

پدیده مشهد یک – ذوب آهن اصفهان ۲

صنعت نفت آبادان ۰ – گل گهرسیرجان۰

جمعه ۲۸ آبان:

پیکان – فجر سپاسی ساعت ۱۵:۰۰

مس رفسنجان – پرسپولیس تهران ساعت ۱۶:۰۰

فولادخوزستان – هوادار تهران ساعت ۱۷:۰۰

فولادمبارکه سپاهان – تراکتور ساعت ۱۸:۰۰

استقلال تهران – نساجی مازندران ساعت ۱۸:۰۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =