بارش باران

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به تداوم آلودگی هوا تا روز پنجشنبه در اصفهان گفت: سامانه بارش‌زا از اواخر روز پنجشنبه استان اصفهان را در بر می‌گیرد و روز جمعه تمام مناطق را تحت تأثیر فعالیت خود قرار خواهد داد.

محمدرضا رفیعی کارشناس هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۷ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به ۳ درجه سانتی‌گراد رسید. طی این مدت خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با دمای منفی ۲ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر اصفهان بوده است. دمای فعلی شهر اصفهان ۶ درجه سانتی‌گراد است که دو درجه سردتر شده است.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: طی سه روز آینده هم جوی نسبتا پایدار در استان اصفهان مستقر می شود و آسمانی صاف تا کمی ابری در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته شاخص کیفیت هوا در اصفهان ناسالم است، تصریح کرد: در مناطق مرکزی و صنعتی و کلانشهر اصفهان غبار صبحگاهی و کاهش دید و کیفیت هوا در اکثر مناطق استان اصفهان می شود.

رفیعی با اعلام ورود سامانه بارش زا از روز پنج شنبه در مناطق غربی استان اصفهان گفت: از روز پنج شنبه شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید و بارندگی و برف در اکثر مناطق استان خواهیم بود و این سامانه بارشی روز جمعه تمام استان را دربرمی گیرد.

رفیعی اظهار کرد: دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۸ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به ۳ درجه سانتی گراد می رسد. خوربیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد گرمترین و بوئین میاندشت با منفی ۳ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =