منصور یزدی زاده

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس بین‌المللی Planex۲۰۲۱ با موضوع "بررسی صنعت فولاد و مواد اولیه" با بیان این که صنعت فولاد همواره بر طیف وسیعی از زندگی مردم اثرگذار بوده است، گفت: به گونه‌ای‌ که می‌توان گفت تأثیر تولید و مصرف فولاد بر زندگی مردم تا ایجاد اشتغال، رفاه و بهداشت برای استان‌هایی که تولیدکننده فولاد هستند، دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، منصور یزدی‌زاده امروز(۲۵ آبان‌ماه) در کنفرانس بین‌المللی Planex۲۰۲۱ که در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است، با استقبال از برگزاری کنفرانسی با موضوع تحلیل بازار سنگ‌آهن و فولاد اظهار کرد: سال‌هاست که چشم‌انتظار برگزاری همایش‌هایی از این دست بوده‌ایم، چراکه استقبال و اعتماد مهمانان خارجی به برگزاری کنفرانس‌های تحلیلی در ایران نشان از نیاز جدی کشور به برگزاری چنین کنفرانس‌هایی را دارد.

وی با اشاره به موضوع تولید ثروت در صنعت فولاد و مواد اولیه افزود: صنعت فولاد همواره بر طیف وسیعی از زندگی مردم تأثیرگذار است، از میزان تأثیر تولید و مصرف فولاد بر زندگی مردم تا ایجاد اشتغال، رفاه و بهداشت برای استان‌هایی که تولیدکننده فولاد هستند؛ از سوی دیگر می‌بینیم که به ازای هر دو فرصت شغلی در فولاد، ۱۳ اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

یزدی‌زاده افزود: عمر ساختمان‌ها در تهران و کلان‌شهرها ۳۰ سال و یک دهم عمر ساختمان در اروپا است، در نتیجه این موضوع، سرمایه‌گذاری مردم در این بخش را غیراقتصادی می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم حفظ محیط‌زیست توسط صنعت فولاد گفت: با مدیریت بهتر منابع خدادادی اثرات ملموس و غیرملموس تولید فولاد بر محیط‌زیست باید کاهش پیدا کنند.

گفتنی است، کنفرانس بین‌المللی  Planex۲۰۲۱ با حضور مدیران ارشد دولتی، فعالان و اساتید برجسته ایرانی و بین‌المللی، ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =