استقلال

مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا با حذف استقلال ایران مقابل الهلال عربستان آغاز شد.

به گزارش ایراسین، مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ امشب دوشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ با برگزاری دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در استادیوم زعبیل امارات آغاز شد که در این دیدار آبی های ایران با حساب دو بر صفر شکست خوردند و از راهیابی به مرحله بعدی باز ماندند.

در ده دقیقه اول از نظر مالکیتی توپ و میدان در اختیار شاگردان لئوناردو ژاردیم بود اما پس از آن استقلالی ها مالک توپ و زمین شدند و حتی دو سه موقعیت خطرناک را روی دروازه  عبدالله المعیوف ایجاد کردند اما بازیکنان جوان استقلال نتوانستند به گل برتری برسد.

تا دقیقه ۳۹ نماینده عربستان فرصتی برای رسیدن به دروازه استقلال نداشت، اما در این لحظه حرکت در عمق متئوس پریرا و پاس این بازیکن در شرایطی به بافتیمبی گومیس رسید که محمدحسین مرادمند در بدترین زمان ممکن تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد و مهاجم فرانسوی الهلال در مصافی تک به تک با ضربه ای چیپ، گل نخست بازی را به ثمر رساند تا الهلال با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال ایران 0 – الهلال عربستان 2

شاگردان لئوناردو ژاردیم نیمه دوم را با برتری نسبی و خیلی زود به گل دوم رسیدند، در دقیقه ۵۶ موسی مارگا با یک پاس خوب سالم الدوساری را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با شوتی دقیق توپ را از میان پاهای حسینی وارد دروازه استقلال کرد.

پس از گل دوم الهلال، فرهاد مجیدی با تغییراتی که انجام داد در بیشتر دقایق روی دروازه عبدالله المعیوف خیمه زدند اما این دروازه بان در چند صحنه مانع از گلزنی استقلال شد تا الهلال با برتری ۲ بر صفر به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد، دیگر بازی های  یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا و پس فردا برگزار می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۲ شهریورماه:

استقلال ایران ۰- الهلال عربستان ۲

سه شنبه ۲۲ شهریورماه:

ناگویا گرامپوس  -     تگو  ساعت ۱۳:۳۰

اولسان هیوندای  -     کاوازاکی ساعت  ۱۵:۳۰  

پرسپولیس- استقلال تاجیکستان ساعت ۱۹:۳۰

تراکتور - النصر عربستان ساعت ۲۰:۳۰

شارجه امارات - الوحده امارات ساعت ۲۱:۳۰

چهارشنبه ۲۲ شهریورماه:

چونبوک موتورز- پاتوم تایلند        ساعت ۱۳

سرزو اوزاکا-پوهانگ استیلرز    ساعت ۱۳:۳۰

حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال ایران 0 – الهلال عربستان 2

ترکیب استقلال ایران: سید حسین حسینی، عارف آقاسی (متین کریم زاده ۷۹)، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس (مهدی مهدی پور ۵۹)، جعفر سلمانی (بابک مرادی ۶۲)، امیر حسین حسین‌زاده، ارسلان مطهری (آرمان رمضانی ۵۹) و سبحان خاقانی (امین قاسمی نژاد ۴۶)   سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب الهلال عربستان: عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی، علی آل بلیهی، جانگ هیون سو، محمد البریک، سلمان الفرج (حمد الیامی ۸۱)، ناصر الدوساری، سالم الدوساری (محمد جهفلی ۸۰)، موسی مارگا (عبدالله حمدان ۹۳)، متئوس پریرا و بافتیمبی گومیس(صالح الشهری ۷۶)       سرمربی: لئوناردو ژاردیم

تیم داوری از چین: فو مینگ، شی ژانگ، کائو یای / داور چهارم: مانینگ

کارت زرد: ناصر الدوسری (۴۲) از عربستان – محمد حسین مرادمند (۷۹) از استقلال

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶: ارسال ضربه ایستگاهی حسین زاده به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن بالاتر از بافتیمبی گومیس ضربه سرش را زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: تعویض جناح بازی توسط وریا غفوری و ارسال این بازیکن برای سلمانی، وی موقعیت شوت زنی به دست آورد ولی ضربه او خیلی آرام بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: ارسال بسیار خوب وریا غفوری از سمت راست به روی دروازه نصیب ارسلان مطهری شد که این مهاجم با شوتی دقیق دروازه الهلال را تهدید کرد که با واکنش بسیار خوب المعیوف، توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۶: شوت موسی مارگا در میان تعلل بازیکنان استقلال با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: شوت  امیرحسین حسین زاده را المعیوف گلر الهلال در دو ضربه مهار کرد.

*گل اول الهلال عربستان دقیقه ۳۹ توسط بافتیمبی گومیس: پاس عرضی متئوس پریرا به بافتیمبی گومیس رسید که مهاجم فرانسوی الهلال در مصافی تک به تک با ضربه ای چیپ، توپ را از بالای سر سیدحسین حسینی عبور داد و گل نخست بازی را وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۵۱: با اشتباهات خط دفاعی استقلال توپ عارف آقاسی به موسی مارگا رسید و این بازیکن با یک ارسال به سمت چپ، سالم الدوسری را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن را حسینی به کرنر فرستاد.

*گل دوم الهلال دقیقه ۵۶ توسط سالم الدوسری: موسی مارگا با یک پاس خوب به سمت راست خط دفاعی استقلال سالم الدوسری را صاحب توپ کرد که فضای بسیار خوبی را مقابل خودش داشت که این بازیکن با شوتی دقیق توپ را از میان پاهای حسینی وارد دروازه استقلال کرد.

دقیقه ۶۶: پاس عرضی آرش رضاوند به بابک مرادی رسید که ضربه پای چپ این بازیکن از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: پاس حسین زاده در گوشه محوطه جریمه به امین قاسمی نژاد رسید که شوت محکم این بازیکن را المعیوف در دو ضرب در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۱: ارسال امین قاسمی نژاد با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که عبدالله المعیوف گلر الهلال به زیبایی توپ را از روی خط دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۹: ضربه متئوس پریرا را حسینی مهار کرد، در برگشت توپ به موسی مارگا رسید و حسینی مجددا آن را دفع کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =