سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تصادف زنجیره ای امروز در اصفهان با برخورد ۵ خودرو دو مجروح به جا گذاشت و تصادف در بلوار قطب راوندی کاشان با فوت راننده همراه شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید حبیب اللهی حد فاصل پل وحید و میدان سهروردی بر اثر برخورد سه دسگاه سواری پراید، سمند، پژو یکی از رانندگان و سرنشنیان مجروح شدند.

وی افزود: علت تصادف، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطئی از سرعت مطمئنه از طرف راننده یکی از خودروهای پراید تشخیص داده شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در ادامه به لزوم تامین و تجهیزات ترافیکی اشاره کرد و گفت: امروز بر اثر خروج از راه و واژگونی یک دستگاه سواری پژو در بلوار قطب راوندی شهرستان کاشان، راننده ۵۰ ساله در دم فوت شد و دو نفر از سرنشینان سواری دچار جراحت شدند.

وی اضافه کرد: این تصادف هم به دلیل تخطئی از سرعت مطمئنه بود و شهرداری کاشان به استناد تبصره ۳ ماده ۱۴ قانون جدید اخذ جرایم رانندگی هر کدم به میزان ۵۰ درصد توسط کارشناسان تصادفات پلیس مقصر تشخیص داده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =