منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در ماموریت های بالگرد توسط هلال احمر و اورژانس ۲۵ مصدوم نجات یافتند. در آخرین پرواز اورژانس هوایی مرد ۲۷ ساله با شکستگی لگن و مهره کمر به علت سقوط از ارتفاع از بیمارستان بوعلی چادگان به الزهرا منتقل شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وقوع ۴۳ مورد حریق در مراتع استان اصفهان اظهار کرد: آتش سوزی ها به ۱۵۵ هکتار از مراتع استان اصفهان خسارت وارد کرد.

وی به ۱۸ ماموریت بالگرد در استان اصفهان هم اشاره ای کرد وگفت: در ماموریت های بالگرد توسط هلال احمر و اورژانس ۲۵ مصدوم نجات یافتند. در آخرین پرواز اورژانس هوایی مرد ۲۷ ساله با شکستگی لگن و مهره کمر به علت سقوط از ارتفاع از بیمارستان بوعلی چادگان به الزهرا منتقل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه به تداوم خشکسالی در استان اصفهان هم اشاره کرد و افزود: کماکان به ۳۲۰ روستا در اصفهان به صورت سیار آبرسانی می شود و از خردادماه تاکنون ۵۶ شهر و ۳۸۰ روستا در سامانه اول آبرسانی با کاهش شدید فشار اب و اختلال در تامین آب شرب مواجه بودند.

وی اضافه کرد: تا پایان شهریور ماه دما به صورت تناوبی افزایش می یابد و این میزان افزایش دما نسبت به نرمال و بلندمدت بی سابقه است.

شیشه فروش به کشف و ضبط ۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه ماینر در استان اصفهان اشاره ای کرد و توضیح داد: سرانه مصرف آب و برق در اصفهان نشان می دهد که شهروندان اصفهانی نسبت به سایر استانهای کشور انرژی کمتری مصرف می کنند و از توانیر و وزارت نیرو درخواست می شود با اصفهان هم مانند سایر استانها برخورد شود و عملکرد رله های فرکانسی در این استان اجرا نشود چراکه صنایع در اصفهان برای کاهش محدودیت برق در بخش خانگی بیشترین همکاری را داشته اند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =