• ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
  • کد خبر: 18292
  • readingTime: ۱ دقیقه
منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ مورد حادثه در منابع آبی داشتیم و از این تعداد ۱۹ نفر فوت شدند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به حادثه اخیر غرق شدگی در استخر باغ در زازران، که یک کودک یک سال و ۸ماهه مصدوم شده بود، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ مورد حادثه در منابع آبی داشتیم و از این تعداد ۱۹ نفر فوت شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۵۶ مورد حادثه در منابع آبی استان داشته‌ایم که ۲۲ نفر غرق شدند، افزود: رودخانه زاینده‌رود در مناطق باغ‌بهادران و چادگان آب، رودخانه‌های سمیرم و فریدون‌شهر و سدهای مخزنی خمیران در تیران و کرون، باغکل در خوانسار، قره‌قاچ و حنا در سمیرم، کوچری در گلپایگان بیشترین حوادث غرق شدگی در استان اصفهان را رقم زدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:  در استان اصفهان ۳ هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی داریم. تمام استخرهای پرورش ماهی و کشاورزی موظف به فنس‌کشی هستند و جهاد کشاورزی باید بر استخرهای در بخش خصوصی و دولتی نظارت کند و تابلوهای شنا ممنوع را نصب کند و طناب‌های نجات در طول و عرض استخر و نردبان فلزی در استخرها نصب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =