فدایی

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به قحطی واکسن کرونا در اصفهان گفت: تکلیف افرادی که واکسن آسترازنکا دریافت کرده اند در آخر هفته توسط وزارت بهداشت معلوم می شود که چه پروتکلی برای این افراد در نظر گرفته شود و اعلام خواهد شد.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به کمبود واکسن کرونا اظهار کرد: تاکنون در استان اصفهان یک میلیون نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۵۰۰ هزار نفر هم موفق به دریافت دوز دوم واکسن کرونا شده اند. به این ترتیب ۲۸ درصد از جمعیت دوز اول واکسن کرونا و ۱۳ درصد هم دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر به علت کمبود واکسن کرونا، به افرادی که موعد دریافت دوز دوم واکسن شان فرا رسیده است تزریق می شود و از روز سه شنبه معلمان هم برای دریافت دوز دوم واکسن فراخوان می شود.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تکلیف افرادی که واکسن آسترازنکا دریافت کرده اند در آخر هفته توسط وزارت بهداشت معلوم می شود که چه پروتکلی برای این افراد در نظر گرفته شود و اعلام خواهد شد.  

وی گفت: مقدار واکسن کرونا دریافتی بسیار کمتر از توان تزریق است و اگر واکسن کرونا در حد نیاز باشد توان بیشتری برای واکسیناسیون کرونا خواهد بود اگرچه کماکان با همین موجودی واکسیناسیون کرونا ادامه دارد.

فدایی علت کمبود واکسن های داخلی به ویژه برکت را اینگونه توضیح داد: ۵۰ هزار دوز واکسن برکت در اختیار استان  اصفهان قرار داده شد که به اتمام رسید و علت در نبود تولید انبوه واکسن های داخلی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =