طرح واکسیناسیون پاکبانهای شهرداری اصفهان

عکس:مجتبی جهان بخش

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تاکنون ۶۱ درصد سالمند در اصفهان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و برای رسیدن به ایمنی مطلوب در برابر کرونا مسیر طولانی است.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در استان اصفهان، تاکنون ۴۹۰ هزار نفر یک نوبت و ۱۳۴هزار نفر هم دونوبت، واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: پوشش واکسیناسیونی یک نوبتی در اصفهان ۹.۸ درصد و پوشش واکسیناسیون کرونا دونوبتی در اصفهان ۲.۶ درصد است و ۶۱ درصد از سالمندان اصفهانی واکسن کرونا دریافت کردند.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان تصریح کرد: کماکان واکسیناسیون برای افراد ۶۰ سال به بالا ادامه دارد و هنوز تصمیمی برای واکسینه شدن افراد کمتر  از این سن اتخاذ نشده است.

وی با اشاره به اینکه واکسن سینوفارم درحال تزریق به جامعه هدف است، اضافه کرد: در روزهای آتی برای واکسیناسیون افراد کمتر از ۶۰ سال تصمیم گیری خواهد شد.

فدایی با بیان اینکه درروزهای تعطیل کند شدن روندواکسیناسیون طبیعی است، گفت: واکسیناسیون کرونا در مراکز مصلی، پل شهرستان، حرم زینبیه (س)، سالن کوثر در عاشق آباد، سالن جنب بیمارستان الزهرا در حال انجام است که ظرفیت تزریق واکسن کرونا به ۳۰هزار نفر در اصفهان را دارد.

وی تصریح کرد: هنوز تا رسیدن به پوشش دهی مطلوب جامعه نسبت به کرونا دراصفهان مسیر طولانی است و کادر درمان بنا بر میل شخصی واکسن کرونا دریافت کرده اند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =