• ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 17516
  • readingTime: ۱ دقیقه
ساداتی نژاد

رییس انجمن کشت فرا سرزمینی کشاورزی با بیان اینکه ساداتی‌نژاد به مشکلات بخش کشاورزی واقف است، گفت: حل این مشکلات نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیلگری‌هایی دارد که وزیر پیشنهادی به آنها آشناست.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایرنا، «علی رضوانی زاده»  درباره معرفی «سید جواد ساداتی نژاد» به عنوان وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: وی یکی از بهترین گزینه‌های هماهنگ با وزارتخانه است. آب و امنیت غذایی یکی از بزرگترین مشکلات در حوزه کشاورزی محسوب می‌شود و خوشبختانه تحصیلات وی نیز این زمینه بوده است.

او ادامه داد: وی همچنین در کمیسیون کشاورزی مجلس، مطالعات پایه‌ای و بررسی‌های بنیادین در این حوزه داشته‌ که نشانگر اهمیت این بخش برای وزیر پیشنهادی وزارتخانه است.

این فعال بخش خصوصی ساداتی نژاد را یکی از بهترین وزرا ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش کشاورزی بیشترین رشد اقتصادی را در سال ۹۹ داشته است، انتظار ما نیز انتخاب فرد شایسته‌ای برای این وزارتخانه است.

رئیس انجمن کشت فرا سرزمینی کشاورزی درباره انتظارات بخش خصوصی از وزیر کشاورزی گفت: مطالباتی از قبل تعریف شده و متاسفانه روی زمین مانده است. بحث اصلی توجه به اقتصاد مردمی و بخش خصوصی و خصوصی سازی است و هیچ تقاضای جدیدی مطرح نیست.

رضوانی زاده تصریح کرد: مهم این است که وزیر مرد عمل باشد و به باور ما به عنوان تشکل بخش خصوصی، ساداتی نژاد میل و اراده کافی را برای عمل به باورهایش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =