سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: قطعی برق در مناطق وسیعی از شهر پلیس را هم سر چهارراه ها سردرگم کرده است و مساعدت شهروندان می تواند مانع از بروز تصادف شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این روزها در زمان قطعی برق، مناطق وسیعی از شهر بی برق می شود که غالبا به صورت ناخواسته است و پلیس هم از زمان و مکان آن بی اطلاع خواهد بود.

وی افزود: دوفیدره کردن تقاطع ها و نصب پنل های خورشیدی بهترین و ساده ترین راه حل این مشکل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در حال حاضر به علت جیره بندی برق بیش از 50 نیروی انتظامی و 15 نیروی شهرداری به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی آمده اند تا در زمان قطعی برق سر چهارراه به یاری مردم بروند اما این موضوع راهگشا نیست چراکه پلیس راهنمایی و رانندگی ماموریت های عدیده ای دارد و وقتی می توان با یک اقدام ساده تقاطع ها را دوفیدره کرد اعزام نیرو به سر چهارراه ها هزینه بر است. 

وی گفت: نیاز است که برق منطقه ای و شهرداری نسبت به دوفیدره کردن تقاطع ها اقدام کنند تا زمانی که یک منطقه دچار محدودیت برق می شود برق تقاطع از منطقه ای که برق دارد تامین شود که به مراتب هزینه کمتری نسبت به پنل های خورشیدی دارد. 

سرهنگ محمدی در ادامه به لغو طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان پرداخت وگفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه با جدیت دنبال می شود و علاوه بر جریمه نقدی با خودروهایی که پلاک غیربومی دارند برخورد قضایی می شود و خودرو به طور سیتستمی توقیف می شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =