سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: متاسفانه مخدوش کردن پلاک خودروها در اصفهان در ساعات محدودیت تردد یکی از چالش های پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان است که در تیرماه ۱۳ هزار خودروی پلاک مخدوش جریمه شد وبیش از ۹۰۰ دستگاه خودور با پلاک مخدوش توقیف شد.

به گزارش ایراسین سرهنگ محمدرضا محمدی صبح یکشنبه در نشستی با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: متاسفانه با شیوع کرونا تخلفات محدودیت های ترافیکی به علت مخدوش کردن پلاک افزایش یافته است و پیامک هایی که شناسه قبض و پرداخت در آنها قید شده است جریمه قلمداد می شود وپیامک های درحال بررسی را می توان پیگیری کرد.

وی افزود: متاسفانه مخدوش کردن پلاک خودروها در اصفهان در ساعات محدودیت تردد یکی از چالش های پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان است که در تیرماه ۱۳ هزار خودروی پلاک مخدوش جریمه شد وبیش از ۹۰۰ دستگاه خودور با پلاک مخدوش توقیف شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به توقیف سیستمی خودروهای با پلاک غیربومی گفت: پلاک های غیربومی که در اصفهان تردد می کنند یا ساکن اصفهان هستند یا محل کار آنها در اصفهان است و مسافر با پلاک غیربومی انگشت شمار است.

وی گفت: اصفهان پس از تهران طرح تعویض پلاک اینترنتی را در آینده نزدیک به کار خواهد بست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =