سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از تداوم لغو اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلان شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی خبر داد و از تجمع شهروندان در تفرجگاه ها و بوستانها ابراز ناراحتی کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور حمایت از سلامت شهروندان در پیک پنجم کرونا طرح زوج و فرد همچنان در اصفهان اجرا نمی‌شود.

وی گفت: طرح زوج و فرد با موج گیری کرونا در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان اجراء نمی شود و در صورت فعال سازی مجدد طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان از ۴۸ ساعت قبل اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: متاسفانه در شرایط بحرانی کرونا، شاهد تجمع شهروندان در بوستانها و تفرجگاه ها هستیم که نگران کننده است و نیاز است که شهروندان برای مهار بیماری کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: از ورود و خروج خودروها با پلاک غیربومی به اصفهان جلوگیری می شود و تردد در شهرهای قرمز جریمه یک میلیون و سفر به شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دارد. ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرهای کشور از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

 سرهنگ محمدی از کنترل در ۹ مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده های بین شهری خبر داد و گفت: علاوه بر رصد مأموران پلیس راهور، دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز تخلفات تردد رانندگان را اعمال قانون می‌کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =