• ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
  • کد خبر: 16966
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد خراسان

گزارش عملکرد ماهانه شرکت فولاد خراسان با نماد فخاس برای دوره منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد و براساس آن میزان فروش این شرکت در ۴ ماهه ۱۴۰۰ با رشد ۱۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت فولاد خراسان در تیرماه ۱۴۰۰ برابر با ۹,۱۱۷,۴۴۴ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی ۵,۱۵۵,۹۸۵ میلیون ریال بوده و میزان صادرات صورت گرفته نیز به میزان ۳,۹۶۱,۴۵۹ میلیون ریال بوده است. همچنین بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی محصولات سبک ساختمانی بوده و در بازار صادراتی نیز شمش صادراتی بیشترین میزان درآمد را به خود اختصاص داده است.

با نگاهی بر عملکرد ۳ ماهه شرکت فولاد خراسان می بینیم که، میزان درآمد این شرکت در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۳۱,۵۷۲,۵۵۲ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، بخش عمده اش از فروش محصولات در بازار داخلی بدست آمده ( ۲۰,۸۸۵,۳۵۲ میلیون ریال) و میزان صادرات صورت گرفته نیز درآمدی بالغ بر ۱۰,۶۸۷,۲۰۰ میلیون ریال به همراه داشته است.

در مجموع می‌توان گفت، شرکت فولاد خراسان از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰ فروشی بالغ بر ۴۰,۶۸۹,۹۹۶ میلیون ریال داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۱۶,۴۹۹,۲۷۷ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۱۴۶ درصدی همراه شده است. همچنین میزان فروش صادراتی انجام شده در ۴ ماهه ۱۴۰۰ این شرکت برابر با ۱۴,۶۴۸,۶۵۹ میلیون ریال بوده و مابقی درآمد به میزان ۲۶,۰۴۱,۳۳۷ میلیون ریال از فروش محصولات در بازار داخلی بدست آمده است.

این شرکت در ۴ ماهه ۱۴۰۰ محصولات زیر را تولید کرده است: 

گندله: ۶۵۱ هزار و ۴۱۱ تن

آهن اسفنجی و بریکت: ۴۶۴ هزار و ۸۵۲ تن

شمش داخلی: ۱۳۵ هزار و ۴۴۸ تن

محصولات سبک ساختمانی: ۲۰۹ هزار و ۴۰۴ تن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =