حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان بسیار بحرانی است و تصمیمی برای تعطیلی اصفهان مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا قرار نگرفته و فقط روز پنج شنبه تعطیل خواهد بود.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین در توضیح آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: گزارش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان نشان می دهد وضعیت استان اصفهان در بیماری کرونا بحرانی است و در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بستری نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته سه برابر شده است و با این روند در آینده بسیار نزدیک تمام تخت های بیمارستانی اشغال می شود.

وی افزود: فقط استان تهران و البرز تعطیل است و پیشنهاد تعطیلی استان اصفهان به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شد که مورد تایید واقع نشده است. از فردا ۹ محور ورودی به استان اصفهان با نظارت پلیس راه، هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی و بسیج در ۲۰ ایستگاه بازرسی با جدیت کنترل شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: کنترل رعایت دستورات بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد از فردا به صورت ویژه همه محدودیت‌هایی که طبق دستورالعمل‌ها ابلاغ کرده بودیم توسط همه دستگاه‌های اجرایی با نظارت بهداشت و درمان به اجرا دربیاید و مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ در شهرستانهای قرمز و نارنجی استان اصفهان تعطیل خواهد بود. .

وی افزود: سفر به استان اصفهان ممنوع است و از ورود پلاک های غیربومی به استان اصفهان جلوگیری می شود و با نظارت پلیس راهور هرگونه خودرو با پلاک غیربومی در اصفهان مشمول جریمه خواهد شد. در راستای اعلام ممنوعیت های تردد، کلیه مجوزهای قبلی صادر شده از امروز تا چهارم مردادماه باطل و فاقد اعتبار است. 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: بیمارستان صحرایی ارتش در حالت آماده باش است و چنانچه تخت های بیمارستانی پر شود از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =