• ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر: 52961
  • readingTime: ۱ دقیقه
سامانه بارشی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه بارش‌زای دیگری از هفته آینده وارد استان خواهد شد.

لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در خصوص وضعیت آب و هوایی استان و سامانه بارشی اظهار کرد: فعالیت این سامانه، بارش‌های خوبی را در استان اصفهان به همراه داشت و چند مورد وقوع سیل در راه‌های اصلی خور و بیابانک، زواره، خوانسار، نائین، اردستان و مناطق شرقی و شمالی استان گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از خور و بیابانک و زواره، دهاقان با ۲۲، بادرود و خوانسار با ۲۱، اردستان و گلپایگان با ۲۰، چادگان با ۱۸، کاشان و مهاباد با ۱۴، نطنز با ۱۳ و فریدونشهر با ۱۱ میلی‌متر دارای بیشترین بارندگی بودند.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: این سامانه امروز با شدت کمتری نسبت به دیروز در استان فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه با خروج تدریجی این سامانه از استان دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: سامانه بارش‌زای دیگری از هفته آینده وارد استان خواهد شد.

امینی افزود: دمای هوای صبح امروز شهر اصفهان به ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به روز گذشته پنج درجه سردتر شد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۲۳ و در سردترین ساعت به ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی اضافه کرد: خوانسار با دمای چهار و خور و بیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =