حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: سفر به اصفهان در ایام عید فطر ممنوع است و با نظارت دقیق راه های مواصلاتی اصفهان کنترل می شود و با توجه به اهمیت پایه های نهم و دوازدهم این امتحانات با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی حضوری برگزار می شود.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در توضیح آخرین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: امروز جلسه ستاد ملی کرونا همزمان با استانداری های سراسر کشور برگزار شد؛ با تشریح وضعیت استانهای کشور مشخص شد که پیک موج چهارم کرونا شکسته شده است و تمام شهرها روند نزولی با شیب تند به خود گرفته اند. 

وی افزود: شیب ابتلا به کرونا در استان اصفهان نزولی و سریع است و وضعیت سه شهرستان قرمز است و ۱۹ شهرستان به رنگ بندی نارنجی رسیدند و دو شهرستان هم زردرنگ است.

راه های اصفهان بر روی مسافران عید فطر بسته است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا مهمترین مصوبه جلسه اخیر را در عدم سفر در ایام عید فطر اعلام کرد و توضیح داد: از ظهر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه تمام سفرها در محورهای ورودی به استان اصفهان مسدود است و هرگونه سفر به استان اصفهان در این بازه زمانی ممنوع است.

وی اضافه کرد: با نظارت بسیج، پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل جاده های تمام محورهای مواصلاتی به استان اصفهان در ایام تعطیلات عید فطر کنترل می شود و متخلفان که از مسیرهای انحرافی وارد اصفهان شوند توسط دوربین های بین جاده ای و شهری مشمول جریمه می شوند.

فعالیت محدود مشاغل یک و دو به مدت دو هفته در اصفهان

غلامی گفت: به مدت دو هفته در تمام شهرها با وضعیت قرمز و نارنجی گروه مشاغل یک و دو اجازه فعالیت دارند و پس از این مدت این دو گروه فقط در شهرهای نارنجی مجاز به فعالیت هستند که امیدواریم پس از این دو هفته شهری در استان اصفهان به رنگ قرمز نباشد.

برگزاری کنکور سراسری و آزمون پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری

وی به برگزاری کنکور سراسری هم اشاره ای کرد و گفت: با تجربه اندوزی از سال گذشته و تمهیدات به کار گرفته شده جای هیچ گونه نگرانی برای برگزاری حضوری کنکور سراسری نیست و خانواده ها نگران این موضوع نباشند چراکه تمام دستورالعمل های بهداشتی در این خصوص اتخاذ شده است و نیاز است که خانواده ها از تجمع در حین امتحان در مراکز آزمون اجتناب کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به اهمیت امتحانات پایه نهم و دوزادهم تمام اصول بهداشتی برای برگزاری حضوری این امتحانات در نظر گرفته شده است و دانش آموزان با طیب خاطر در محل امتحانات حاضر می شوند و جای نگرانی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =