• ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
  • کد خبر: 53045
  • readingTime: ۱ دقیقه
استاندار اصفهان

استاندار اصفهان در سفر منطقه‌ای به شرق شهرستان اصفهان بر پیگیری مسائل و مشکلات شهرها و روستاهای این بخش به منظور حل آنها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، ششم اردیبهشت ماه در جریان سفر منطقه‌ای به شرق شهرستان اصفهان، گفت: در امتداد سفرهای شهرستانی شورای اداری استان، سفر به شرق شهرستان اصفهان برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید و بررسی شد و در سال جاری سفر منطقه‌ای شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان رقم خورد، این سفر هم‌اکنون با حضور معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در حال برگزاری است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این سفر مسائل مختلف منطقه که منجر به چالش شده است مورد بررسی قرار گرفت همچنین بازدیدی از پروژه‌های مهم شرق شهرستان اصفهان داشتیم تا نهایتاً در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی دست یابیم.

وی ضمن اشاره به بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، عنوان کرد: یکی از پروژه‌های اصولی و اساسی اصفهان که توسط مدیریت شهری در حال اجرا است و تکمیل این طرح نقش به‌سزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوای شهر اصفهان دارد، پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان است.

مرتضوی ادامه داد: از این رو درصدد هستیم تا با تکمیل این طرح مهم از بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

استاندار اصفهان اظهار کرد: میزان پیشرفت پروژه قابل توجه و بخش‌هایی از این طرح تا پایان سال قابل افتتاح است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث مرتبط با کشاورزی و دامداری از جمله مواردی هستند که بایستی برای رفع چالش‌های مردم در این حوزه‌ها تدبیر شود در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در کبوتر آباد بازدید داشتیم.

وی ادامه داد: بر این باور هستیم که بایستی در حوزه جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه‌ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =