حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: ۹ محور ورودی به استان اصفهان بسته شد و از فردا مشاغل گروه های دو، سه و چهار در اصفهان ممنوع شد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وضعیت قرمز شهرستانهای اصفهان، کاشان و اردستان اظهار کرد: استانهای مجاور و شرقی و جنوبی کشور در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارند و همین باعث شد که ۹ محور ورودی به استان اصفهان با نظارت پلیس راه، هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی و بسیج در ۲۰ ایستگاه بازرسی با جدیت کنترل شود.

وی افزود: سفر به استان اصفهان ممنوع است و از ورود پلاک های غیربومی به استان اصفهان جلوگیری می شود و با نظارت پلیس راهور هرگونه خودرو با پلاک غیربومی در اصفهان مشمول جریمه شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: از فردا مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ در سه شهرستان کاشان، اصفهان و اردستان به مدت ۲ هفته تعطیل می شوند و فعالیت تالارها و آموزشگاه ها هم ممنوع است.

وی اضافه کرد: رستورانها مجاز به ارسال غذای بیرون بر خواهند بود و پذیرش مهمان در فضای رستوران ممنوع است.

غلامی تصریح کرد: برای خدمات غیرضروری هم یک سوم کارکنان به صورت حضوری و برای خدمات ضروری نیمی از کارکنان به صورت حضوری به فعالیت مشغول خواهند شد.

گفتنی است بر اساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان های استان اصفهان در همه گیری کووید ۱۹ از روز چهارشنبه، ۱۶ تیرماه، شهرستانهای اصفهان، کاشان، اردستان در وضعیت قرمز، پرخطر، قرار دارند و شهرستان های لنجان، فلاورجان، نجف آباد، شاهین شهر و میمه، سمیرم، نطنز، مبارکه، شهرضا، خمینی شهر، نائین، فریدن، گلپایگان در وضعیت نارنجی(پرخطر) و شهرستانهای خورو بیابانک، بوئین میاندشت، خوانسار، برخوار، تیران و کرون، آران و بیدگل، دهاقان و فریدونشهر هم در وضعیت زرد با خطر متوسط قرار دارن. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =