استقلال

در بازی معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران با دو گل از سد شهرخودرو گذشت.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال استقلال تهران در بازی معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران امروز(دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو بود و توانست با گل های آرمان رمضانی و مهدی قایدی از سد نماینده مشهد بگذرد تا در جدول رده بندی ۴۰ امتیازی شد و جایگاه سوم خود را حفظ کرد.

نیمه نخست هر دو تیم همدیگر را مورد ارزیابی قرار دادند و خطر جدی روی دروازه ها شاهد نبودیم هرچند شاگردان مجیدی و رحمتی موقعیت های نصف و نیممه ای را داشتند. بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم فرهاد مجیدی دو تعویض داشت و با آوردن مهدی قایدی خط آتش خود را قوی کرد و همان دقایق ابتدایی توسط آرمان رمضانی به گل برتری رسید، دقیقه ۴۸ مهدی قایدی با حرکت تکنیکی تا پشت محوطه جریمه پدیده پیش رفت که پاس پشت پای زیبای او را آرمان رمضانی با شوت پای چپ تماشایی به کنج دروازه فرستاد تا گل اول استقلال به ثمر برسد. آرمان رمضانی در دومین بازی متوالی با گلزنی، تیمش سه امتیاز کسب کرد.

پس از این گل استقلالی ها بازی را مدیریت کردند، تا ایمکه دقیقه ۸۳ برق ورزشگاه آزادی قطع شد و  بازی به مدت ۷ متوقف شد. پس از سه دقیقه که بازی آغاز شد دوباره پروژکتورها خاموش شدند و بازی متوقف شد.

پس از ۵ دقیقه توقف دوباره بازی از سر گرفته شد و داور ۱۵ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، مهمترین صحنه پس از شروع مجدد بازی، شاگردان رحمتی دو بار دیرک استقلال را به لرزه انداختند اما در دقیقه ۱۰۵ در یک ضد حمله مهدی قایدی پاس عرضی ارسلان مطهری را تبدیل به گل دوم کرد تا شهرخودرو با بدشانسی تهران را بدون کسب امتیاز ترک کند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند (آرش داجلیری ۹۱)، وریا غفوری (محمد دانشگر۴۶)، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور (مهدی قایدی۴۶)، رضاوند، محمد نادری (متین کریم زاده۹۸)، ارسلان‌ مطهری، آرمان رمضانی (سعید مهری ۸۲)       سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب شهرخودرو مشهد: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان دوست (حسام پورهاشم۵۹)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (صادق صادقی۵۹)، امیر حسن جعفری (حسین مهربان۵۹)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی (محمد محمدزاده ۸۳)، مهرداد بایرامی (احمد الجبوری۶۹)، عرفان معصومی        سرمربی: سید مهدی رحمتی

تیم داوری: کمیل غلامی/ کمک‌ها: ایوب غلامزاده و عسگر محمدی؛ داور چهارم: حامد سیری/ ناظر داوری: بهرام مهرپیما.

کارت زرد: محمدعرفان معصومی (۴۲) - محمد محمدزاده (۱۰۲) از شهرخودرو – مسعود ریگی(۷۱) و محمد نادری (۷۲) از استقلال

دقایق حساس:

دقیقه ۲: ضربه راه دور جعفری در اختیار حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۴: ارسلان مطهری با دریبل از میلاد فراهانی  عبور کرد ولی نتوانست از زاویه بسته کار خاصی انجام دهد.

دقیقه ۳۴: مهرداد بایرامی در کورس با مرادمند از این مدافع گذشت اما شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه ۴۵: سرتوپ و شوت محکم وریا غفوری را احسان حسینی با تکل عالی و به موقع دفع کرد تا در ادامه میلاد فراهانی توپ را مهار کند.

دقیقه ۳+۴۵: ارسال مهدی‌پور و ضربه سر ارسلان مطهری در آستانه ورود به دروازه را علی نعمتی از روی خط بیرون کشید تا استقلال به گل نرسد.

گل اول استقلال دقیقه ۴۸ توسط آرمان رمضانی: مهدی قایدی با پشت پا پاس زیبایی را برای آرمان رمضانی مهیا کرد که این مهاجم با پای چپ گل تماشایی را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه ۵۱: ضربه ایستگاهی مهدی قایدی را فراهانی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۵: ضربه محکم فلاحیان از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال رد شد.

دقیقه ۶۱: ارسال دانشگر با ضربه سر خطرناک یزدانی از مقابل دروازه پدیده بی‌دقت به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲:ضربه ارسلان مطهری را میلاد فراهانی به خوبی با پا دفع کرد.

دقیقه ۶۳: قاسمی‌نژاد اجازه نداد استقلال گل دوم را بزند و ضربه سر مهاجم آبی‌ها را به کرنر زد.

دقیقه ۱۰۱: شوت علی نعمتی در مقابل دروازه استقلال به دیرک عمودی اصابت کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

گل دوم استقلال دقیقه ۱۰۵ توسط مهدی قایدی : ضد حمله سریع بازیکنان استقلال از جناح راست زمین را امیرارسلان مطهری با پاس در عرض به مهدی قایدی رساند و قایدی در موقعیت تک به تک با ضربه فنی بغل پا دروازه شهرخودرو را باز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =