استقلال

تیم استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران با دو گل از سد گل گهر سیرجان گذشت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران جمعه شب چهارم تیرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی از گل‌گهر سیرجان پذیرایی کرد و این تیم را با شکست  ۲ بر صفر بدرقه کرد تا با ۴۳ امتیاز همچنان در رده سوم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

در ۲۰ دقیقه نخست استقلالی‌ها طوفانی آغاز کردند و دو گل توسط محمد حسین مرادمند و مهدی مهدی پور به ثمر رساندند، در نیمه نخست بازهم استقلال فرصت برای گلزنی داشت اما با برتری دو بر صفر به رختکن رفت. نکته قابل توجه اینکه امیر قلعه نویی در نیمه نخست سه تغییر در تیمش (گل گهر سیرجان) داشت.  

در نیمه دوم استقلال بازی را مدیریت کرد و فرهاد مجیدی با یک چینش منطقی اجازه گلزنی به گل گهری را نداد، شاگردان قلعه نویی با این شکست ۳۵ امتیازی ماندند و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری (متین کریم زاده۹۰)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (فرشید اسماعیلی۸۵)، مهدی قایدی و آرمان رمضانی (ارسلان مطهری۵۲)        سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب گل‌گهر:علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی (علیرضا آرتا۲۳)، بهنام برزای (سعید صادقی۳۸)، علی اصغر عاشوری (محمد آقاجانپور۳۸)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری (فرشید باقری۷۷)، احمدرضا زنده روح، گادوین منشا (علی دشتی۷۷)     سرمربی: امیر قلعه نویی

تیم داوری: محمد حسین زاهدی فرد، آرمان اسعدی و جلیل شعرانی/ داور چهارم: عباس راکی

کارت زرد: گادوین منشا (۲۴)، علیرضا علیزاده (۷۰) و آرمین سهرابیان (۹۰) از گل گهر سیرجان- فرشید اسماعیلی (۸۷) از استقلال

  

دقایق حساس:

دقیقه ۴: ارسال علی اصغر عاشوری از سمت چپ در شرایطی بسیار ایده آل به سیدعلیرضا ابراهیمی رسید و ضربه سر این بازیکن را سیدحسین حسینی گلر استقلال با پا دفع کرد.

گل اول استقلال دقیقه ۱۳ توسط محمدحسین مرادمند: ارسال مهدی پور را محمدحسین مرادمند با ضربه سر تبدیل به گل اول استقلال کرد.

گل دوم استقلال دقیقه ۱۹توسط مهدی مهدی پور: ارسال زمینی محمد دانشگر به روی دروازه به مهدی قایدی رسید ولی این بازیکن اجازه داد تا توپ از او عبور کرده و به مهدی پور رسید و این بازیکن با ضربه ای بغل پا و فنی دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۵+۲: ارسال بلند رضاوند به روی دروازه با ضربه سر خطرناک محمد نادری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: ارسال رضا شکاری به روی دروازه به یونس شاکری رسید و ضربه چکشی این بازیکن به دیرک عمودی استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۶۲: ضربه مهدی قایدی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۱: ضربه ایستگاهی مهدی قایدی را آرمین سهرابیان از روی خط برگشت داد و مانع از گل سوم استقلال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =