• ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر: 14546
  • readingTime: ۱ دقیقه
شهرخودرو مشهد

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد موفق شد با یک گل گل‌گهر را در خانه شکست.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی ارزشمندی مقابل گل گهر سیرجان دست یافت.

در آخرین روز از رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر، عصر امروز پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، شهرخودرو مشهد در ورزشگاه امام رضا علیه السلام میزبان گل گهر سیرجان بودند. شاگردان مهدی رحمتی در نیمه اول با ارائه یک فوتبال منطقی برابر تیم پرمهره گل گهر موقعیت‌هایی را نیز خلق کردند و حتی یکبار توسط امین قاسمی‌نژاد دیرک دروازه سیرجانی‌ها را به لرزه درآوردند.

تیم قرمز و مشکی پوش سید مهدی رحمتی نیمه دوم را تحت فشار گل گهر پرستاره آغاز کرد، اما درخشش در کار تدافعی، ابتکار عمل را دوباره به دست شهرخودرو سپرد.

ارسال زیبای عرفان معصومی از روی ضربه کرنر و ضربه سر دیدنی رضا یزدان‌دوست در دقیقه۸۲ باعث به ثمر رسیدن گل سه امتیازی پدیده خراسان شد. شاگردان سید مهدی رحمتی در ادامه بازی چندین موقعیت حساس دیگر را خلق کردند که دیرک و دروازه‌بان گل گهر مانع از افزایش گل‌های نماینده خراسان شد.

شهرخودرو که در پنج بازی گذشته خود (شامل چهار دیدار لیگ برتری و یک بازی در جام حذفی) از کسب پیروزی بازمانده بود، با ۲۸ امتیاز به جایگاه نهم جدول صعود کرد. شاگردان قلعه‌نویی هم با ۳۵ امتیاز، همچنان در رتبه سوم جدول حضور دارند و نتوانستند فاصله خود را با تیم‌های رده‌های چهارم و پنجم جدول یعنی آلومینیوم اراک و استقلال افزایش دهند تا بدین ترتیب رحمتی کمکی بزرگ به آبی پوشان پایتخت کند. علی بای داور این مسابقه بود که به یزدان‌دوست از پدیده و یونس شاکری از گل‌گهر، کارت زرد نشان داد.

آخرین دیدار هفته بیست‌ودوم بین فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان خواهد بود که زمان این بازی هنوز اعلام نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =