• ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر: 15697
  • readingTime: ۱ دقیقه
پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در سوپرجام فصل ۹۹-۱۳۹۸ از و تراکتور تبریز پذیرایی می کند.

به گزارش ایراسین، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر ایران و جام حذفی در سوپرجام فصل ۹۹-۱۳۹۸روز یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰ به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی، حسن ظهیری  و محمدعلی پور متقی است.

پرسپولیس که فصل گذشته موفق شد به چهارمین قهرمانی متوالی خود برسد، در حال حاضر نیز مدعی قهرمانی است و به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم جدول جای دارد.

پرسپولیس در این فصل ۲۳ بازی در لیگ برتر انجام داده است که ۱۳ پیروزی، ۹ تساوی و تنها یک شکست سهم آنان بوده است. قرمزها همچنین با قدرت تمام به عنوان تیم نخست گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اند و در جام حذفی نیز در مرحله یک چهارم نهایی باید با استقلال بازی کنند.

پرسپولیس برای بازی فردا وحید امیری و کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت و فرشاد فرجی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

در آن سوی میدان تراکتور قهرمان فصل گذشته جام حذفی قرار دارد. تبریزی ها فصل گذشته موفق شدند در فینال استقلال را شکست دهند و به مقام قهرمانی برسند.

اما شاگردان رسول خطیبی در این فصل لیگ برتر شرایط ایده آلی ندارد. آن ها در این فصل ۲۳ بازی کرده اند که ۸ پیروزی، ۹ تساوی و ۶ شکست سهم آنان بوده است و با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول جای دارند.

تبریزی ها همچون پرسپولیس راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شده اند و باید با النصر عربستان بازی کنند. آن ها اما در جام حذفی فعلی موفق نبوده اند و در یک هشتم نهایی برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و حذف شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =