• ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
  • کد خبر: 15690
  • readingTime: ۱ دقیقه
حمید مطهری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از فردا باید مقتدرانه عمل کنیم و جام را به هواداران بدهیم تا در ادامه موفق باشیم.

به گزارش ایراسین، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور در سوپرجام اظهار داشت: این دیدار مصاف قهرمان های دو جام هستند، تراکتور قهرمان جام حذفی و پرسپولیس قهرمان یک جام سنگین‌تر یعنی لیگ برتر شده است. به نظر من این بازی بسیار بزرگی است و این بازی قهرمان قهرمانان را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: تیم تراکتور برای ما تیمی قابل احترام است و قهرمان حذفی شده‌اند اما ما پرسپولیس هستیم که بازیکنان ما فوتبال سطح بالا بازی می‌کنند، بازیکنان ما فوتبال خوب و شناوری بازی می‌کنند و به آنها اعتقاد داریم.

حمید مطهری پیرامون میزبانی پرسپولیس در سوپرجام گفت: درست است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما عملا ما میزبان نیستیم چراکه هواداران خوبمان را کنارمان نداریم اما  این قول را می‌دهیم که اولین جام ۱۴۰۰ را در تهران نگه داریم و به هواداران تقدیم کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه تراکتور را به خوبی رصد کردیم، افزود: بازیکنان این تیم توانمندی‌های خودشان را دارند و ما هم کاراهای خودمان را انجام می‌دهیم تا فردا فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه بدهیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم.

وی ادامه داد: برای ۶ بازی پیش رو طراحی خوبی داریم که از فردا شروع می‌شود. از فردا باید مقتدرانه عمل کنیم و جام را به هواداران بدهیم تا در ادامه موفق باشیم. این پیروزی می‌تواند به ما در ادامه مسیر کمک کند و می‌دانید ما همیشه سعی کردیم کم‌تر حرف بزنیم و بیش‌تر عمل کنیم و برخلاف برخی دوستان که درباره زمین، زمان، اسپانسر، مدیریت و چیزهای دیگر صحبت می‌کنند ما سرمان در کار خودمان باشد و با صحبت کم‌تر و کار بیش‌تر پیش برویم.

حمید مطهری در پایان تاکید کرد: با توجه به مصدومیت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا به طور قطع فردا این دو را در اختیار نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =